שר הרווחה חיים כץ הודיע רשמית כי הוא מתמודד על תפקיד יו"ר מרכז הליכוד.



בהודעה שפירסם בדף הפייסבוק שלו כתב השר כץ כי "בתקופה האחרונה פנו אליי אנשים רבים וטובים בהם שרים וח"כים וביקשו ממני להתמודד. התמיכה הרחבה והאהבה האדירה מהשטח גרמה לי להחליט להתמודד על התפקיד החשוב".



לדבריו, תנועת הליכוד חייבת יציבות לצד שינויים מתבקשים בחוקה. "חברי המרכז חייבים להמשיך להוביל את התנועה ולהיות חלק מרכזי בתהליך קבלת ההחלטות. מרכז מפלגת הליכוד הוא לב ליבה של התנועה וחברי המרכז הם הכח שמוביל את התנועה להצלחות".


 

שלום חברותיי וחבריי לתנועת הליכוד, החלטתי להתמודד על תפקיד יו"ר מרכז הליכוד.בתקופה האחרונה פנו אליי אנשים טובים ורבים...

Posted by ‎חיים כץ‎ on Monday, November 30, 2015

שר המדע אופיר אקוניס בירך את השר כץ על הודעתו: ״שורה של מועמדים ראויים ומוכשרים הציגו את מועמדותם לתפקיד יו״ר המרכז. אין לי ספק שכל אחת ואחד יוכל למלא את התפקיד. אני מאמין, שמבינהם, שר הרווחה חיים כץ יעשה זאת באופן המיטבי ביותר ויוביל את מרכז הליכוד כראוי, עם נסיון רב ושיקול דעת, כשטובת הליכוד עומדת בראש סדר העדיפויות שלו״.



השר כץ צפוי להתמודד מול חברי הכנסת צחי הנגבי, דוד אמסלם, נאווה בוקר וסגן השר ירון מזוז, וכן שני חברי מרכז, דוד אטיאס וסיני קהת, שהודיעו אף הם כי יתמודדו לרשות המרכז. גם שרת התרבות והספורט, מירי רגב, היתה אמורה להתמודד, אולם בופו שךל דבר החליטה שלא לקחת חלק במרוץ לתפקיד.