אזהרות רה"מ לא הועילו - ושוב הוא הוקלט: הקלטות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מישיבת סיעת הליכוד, נחשפו הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל, וזאת לאחר שלפני כחודש, נחשפו הקלטות של נתניהו מישיבות הסיעה שאף הובילו להחלטה להחרים מהן טלפונים ניידים, ולהפצרות חוזרות ונשנות של נתניהו וראש הסיעה, צחי הנגבי, שביקשו להפסיק להקליט - ואותתו כי מדובר בסיכון הקריירה של פוליטיקאים.
ראש הממשלה נשמע אומר בהקלטות, ששודרו הבוקר בגל"צ: "אני לא חוזר בי מהברה אחת שאמרתי שם (בהקלטות הקודמות), אבל כשאני רוצה לשאת נאום בחוץ אני עושה את זה, אתם יודעים שמעת לעת אני נואם נאומים". לאחר מכן פנה ראש הממשלה ישירות לעניין ההקלטות ואמר כי "מי שהקליט - גמר".
יושב ראש הסיעה, צחי הנגבי, המשיך את דבריו של נתניהו: "אי אפשר להסתיר, אתה נתת לעיתונאי, אתה כל החיים ביד של אותו עיתונאי, העיתונאי הזה יש לו אשה, ילדים, עוד חמש שנים הוא יכול להגיד למישהו".

"אין דרך מהירה יותר לגמור"

נתניהו הוסיף: "יש אדם אחד או שניים שאיבדו את כל עולמם בגלל ההקלטות. אין דרך מהירה יותר לגמור. אני נותן לכם עצה - זו הדרך ליפול מהר". באשר לעיתונאי שמקבל לידיו כזו הקלטה הוסיף נתניהו: "הוא מדבר".
עוד דיווחו בגלי צה"ל כי השר ויושב הסיעה לשעבר, זאב אלקין ביקש את זכות הדיבור בנושא, ואמר: "מי שעשה את זה פוגע בכולנו, אבל קודם כל בעצמו. שמישהו יעז להביא מכשיר הקלטה או להקליט בטלפון ולהוציא".
השר המשיך להתבטא בנושא: "שש שנים היו כאן דיונים רציניים פוליטיים ומדיניים שלא לאבד את זה ולא להשתגע אם יש מישהו אחד שיודע שעשה את זה, אני מציע לו לגשת בשקט לראש הממשלה ולהתנצל, להגיד שלא יחזור על עצמו".

"אם היהודים היו רוצים להחריב את אל-אקצה זה לא מאמץ גדול"
לאחר הדיון על נושא ההקלטות פנו בישיבת הסיעה לנושאים על סדר היום. תורו של ראש הממשלה הגיע לסכם את הישיבה, והוא התייחס להסתה ולנושא אל אקצה. לדבריו, "אם היהודים היו רוצים להחריב את אל אקצה - זה לא מאמץ גדול. זה לא שאנחנו לא בכיוון - זה נגד כל מה שאנחנו מייצגים".
ראש הממשלה תהה מה היה קורה אם בניו יורק היה מתרחש גל טרור כזה: "מה אתם חושבים שמשטרת ניו יורק תעשה שם? מה הם היו עושים?", סיכם.