לראשונה מאז הושעה למשך חודש ימים ממליאת הכנסת ומוועדותיה ומאז לא נראה במשכן, התייצב הערב (רביעי) חבר הכנסת אורן חזן בפני מאות מתומכיו שהתכנסו לטקס הדלקת נר חנוכה באולם אירועים בתל אביב ואמר: "לא נעלמתי לשום מקום, הנה אני כאן".

חזן שהתקבל באהדה ובחום רב ניצל את הכינוס כדי להתייחס בנאומו לעימות שהיה לו עם חברת הכנסת קארין אלהרר: "למי שפספס את הסרטון ניתן לראות איך אני ישבתי במליאה, נעלבתי אך לא עלבתי, אל מול הקריאות הכי כואבות, אל מול מציאות בה התירו את דמי, פשוטו כמשמעו. אבל אני לא נכנעתי. בטח יצא לכם לשמוע שאני הושעתי משורות מליאת הכנסת, מושעה מחברות בוועדות, ואני רוצה לספר לכולכם למה הושעתי".  
חבר הכנסת חזן חזר על ההאשמות כלפי חבר הכנסת פריג' ממרצ בדבר הצבעה כפולה: "במשך עשור סיפרו לציבור הישראלי ששיא השחיתות הציבורית היא ההצבעות הכפולות.  ואז במהלך הצבעה לילית, בשעה שחברים באופוזיציה מנסים להפיל את הממשלה, ואני וחברי לא נתנו להם, היה חבר כנסת אחד שניסה לעשות זאת בעורמה. אין אדם בקהל שהיה מוכן לקבל שחבר כנסת ערבי או יהודי, במקרה הזה חבר כנסת ערבי מסיעת מרצ, יצביע באופן כפול. ועל זה שאני באתי ובשם חופש הביטוי ובשם זכות הציבור לדעת, ופרסמתי את הסרטון. חברים, על זה אני הושעתי. אתם מוכנים לקבל כזה דבר בכלל? אני הייתי מצפה ממי שכבוד הכנסת כל כך יקר לליבם שיקומו ויגנו, אני עוד מחכה לגינוי הזה".

באירוע השתתפו מאות תומכיו של חבר הכנסת חזן, סקרנים ועיתונאים. רק שלושה חברי כנסת מהליכוד הגיעו להביע את תמיכתם בחזן, בהם חבר הכנסת מיקי זוהר. גם אביו של חבר הכנסת חזן, יחיאל חזן, שהורשע כזכור בפרשת ההצבעות הכפולות, הגיע לאירוע. 
 

בהמשך נאומו התייחס חזן  לפועלו בכנסת הנוכחית: "אני רוצה לשתף אתכם קצת בפעילות שלי בכנסת האחרונה. זכיתי להיות זה שיעזור להגדיל את שכר החיילים אחרי עשורים של שחיקה מתמשכת. אני בן למשפחה מרוקאית, טריפוליטאית, טוניסאית. אחד הדברים שהצטערתי עליו הוא שלא הצלחתי ללמוד את השפה הערבית על בוריה.  מדינת שייכת לעם ישראל אבל יש לנו אחים, בני דודים שכולים לחיות לצידנו. לכן החלטתי לתקן את העוול שנעשה לבני עדות המזרח וגם לשכנים שלנו שחיים איתנו ולכן העברתי תיקון היסטורי בחקיקה לימודי ערבית מכיתה א".



חברת הכנסת קארין אלהרר הסבירה מדוע ח"כ פריג' הצביע במקומה ואמרה בראיון לחדשות סוף השבוע עם דנה ויס: "היה לי קשה פיזית, זו פעם ראשונה שאני נתקלת במצב שבו אין לי תנועת אצבעות. אז אני מטפסת עם היד על השולחן ומצביעה אבל אני בן אדם. היה לי קושי - ביקשתי מעיסאווי תצביע בשבילי. יש לי אישור לזה. בכל מצב אחר - את הולכת ברחוב ורואה מישהו מתקשה לא תעזרי לא? כשהוא מבקש תגידי "לא לא, לא עושה את זה"?".
 
"הייתי תחת מתקפה של עיתונאים ששואלים האם יכול להיות שעיסאווי פריג' הצביע עבורך, עכשיו לכי תסבירי שאין לך אחות. הוא עושה לי עם האצבע נו נו נו, בשלב הזה כבר התפוצצתי ואמרתי לו מה אני חושבת עליו (לחזן)", סיפרה אלהרר.
 
"עצם העובדה שהביא אותי לדיבור כזה מאוד לא אופייני ומתאים לי, אני זוכרת שהייתי תחת מתקפה של עיתונאים אז כן, אז יצאתי משליטה. הוא ממש עלב ממש אמר 'מה פתאום מצביע בשבילך', 'אסור', 'אתם מזייפים'. אני לא שייכת למשפחת חזן, אני לא מצביעה כפול, אני לא עבריינית. אני לא אתן לו לפגוע בשם שלי, אלא אתן לו להיות זה שמטיף לי מוסר. ממנו? הוא יטיף לי מוסר?", אמרה אלהרר בחדשות 2.
 
"בתחילת סדר היום הוא ניגש ואמר - 'אני מאוד כועס עליך', אמרתי לו 'אורן, לא רוצה לשמוע אותך. תעוף לי מהעיניים'. ואז הוא אמר את הדבר האלמותי הבא - 'את יודעת מה? אני ממש מרחם עליך'. אמרתי לו - 'מעולה, תלך'. הרגשתי שהוא חוצפן שאין לו אח ורע, כמה עוז יש לבן אדם אחד? לא מספיק שעורר מהומה רבה על לא דבר, גרם לי למפח נפש, ובסוף הוא עוד בא והוא כועס עליי?", סיפרה אלהרר.
 
"בהצבעה על חוק הגיוס - הוא איבד את זה. הוא צועק מהצד השני - 'איפה עיסאווי, את רוצה שיעזור לך?' ואחרי עוד כמה הצבעות אומר - 'יש עוד כמה הצבעות, התעייפתי'", אמרה חברת הכנסת הסובלת מניוון שרירים.