הכנסת פותחת בקמפיין תשדירים בניסיון לשפר את הדימוי השלילי שיש לכנסת בציבור הרחב. במסיבת עיתונאים בכנסת הודיע יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי "ירידת קרנה של הכנסת היא סכנה מוחשית לדמוקרטיה" ואמר כי "מדובר בקרב על הבית".

הקמפיין החדש יורכב מחמישה תשדירים באורך דקה שישודרו בחודש הקרוב ברצועת התשדירים לפני חדשות השעה 18:00 והמהדורות המרכזיות בשעה 20:00 בערוצים 1, 10 וערוץ 2.
התשדירים, שהופקו על ידי לשכת הפרסום הממשלתית בעלות של 1.8 מליון ש"ח יציגו את עבודת החקיקה בכנסת ואת שקיפות המשכן לציבור.  החוקים שנבחרו לסדרת התשדירים הנוכחית הם חוק הזכות לעבודה בישיבה, חוק הגנת הצרכן, חוק השאלת ספרי לימוד, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

"הכנסת היא מהפרלמנטים הפעילים ומהחוקקים בעולם. פרלמנט מתקדם עם השפעה דרמטית על החברה הישראלית ומעורבות בכל אירועי היסטורי בתולדות המדינה. אין שעה טובה מזו לנסות  להראות ולהסביר כי פועלה של הכנסת והשפעתה הממשית בחקיקה ובנושאים אחרים בהם היא מטפלת-עולה אלפי מונים על תדמיתה", אמר אדלשטיין.
מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, גדי מרגלית, אמר כי מדובר בפיילוט וכי לאחר חודש ימים של שידורים תזמין הלפ"מ סקר כדי לבדוק את השפעת התשדירים על עמדות הציבור כלפי הכנסת. יו"ר הכנסת אדלשטיין אמר: "אני לא חושב שממחר תדמית הכנת תעלה למשל מעל תדמית צה"ל אבל אני חותר לעצור את ההדרדרות בדימויה. אני לא תמים ואנו עושים את מה שמוטל עלינו".