ציפי לבני יוזמת קמפיין עולמי למען מינוי מזכ"לית אישה באו"ם. במידה והיוזמה אכן תצא לפועל, תהיה זו הפעם הראשונה שאישה עומדת בראש הארגון. היוזמה מגיעה בעקבות כינוס מנהיגות של ה-G7, אליו הוזמנה לבני על ידי אנגלה מרקל  לפני כחודשיים. המזכ"ל הנוכחי, באן קי מון, אמור לסיים את תפקידו בעוד כשנה.

כדי לייצר תמיכה רחבה ולהניע את המהלך של בחירת אישה לראשונה לתפקיד, שלחה לבני מכתב רשמי ל-30 מנהיגות ונשים בעמדות בכירות מכל העולם שהשתתפו בכנס. במכתב שנשלח בין השאר לאנגלה מרקל, מלינדה גייטס, המלכה ראניה, כריסטיאן אמאנפור, הלן קלארק והלה תורינג שמידט, כתבה לבני: "התכנסנו בברלין כדי לדון עד כמה חשובה הצלחה ונראות של נשים מנהיגות בעולם. עכשיו יש לנו את ההזדמנות לעזור לשים אישה בעמדה הדיפלומטית הבכירה ביותר בעולם. יש לכך יכולת לייצר שינוי עמוק באופן שבו נשים נתפסות בזירה הבינלאומית, ויכולה להיות לזה השפעה מרחיקת לכת שקשה לנו לדמיין היום".
 

יסיים את כהונתו בעוד כשנה, באן קי מון במהלך ביקור בישראל. צילום: רויטרס
 

לבני הוסיפה שככל שהקמפיין יהיה יותר פומבי וחזק, ייתכן שהוא ייכנס עמוק יותר למערך השפעה של מקבלי ההחלטות בנושא. עוד אמרה כי "מטרת הקמפיין היא לייצר תהודה ומסר כללי למען בחירת אישה לתפקיד, מבלי להמליץ על אישיות ספציפית".