משבר קואליציוני שוב מרחף מעל  הממשלה, הפעם בין סיעת הליכוד לשותפתה לממשלה, כולנו, וזאת על רקע חוק השבת של ח"כ מיקי זוהר. חברת הכנסת רחל עזריה, שהייתה אמורה להשתתף הבוקר (שלישי) בכנס מיוחד שיזם ח"כ זוהר לדיון על חוק השבת שלו, החליטה שלא להגיע לדיון במחאה על כוונתו של הח"כ להביא מחר למליאת הכנסת, בקריאה טרומית, את הצעת חוק השבת למרות ההתנגדות של סיעתו של שר האוצר.



ח"כ עזריה דורשת להכניס להצעת החוק, המבקשת לאסור כליל על מסחר בשבתות, סעיף שיאפשר תחבורה ציבורית מצומצמת בשבת. מלשכתה נמסר כי נבצר ממנה להשתתף בדיון הבוקר על חוק השבת, המתקיים בכנסת "בעקבות שינויים של הרגע האחרון". גורם בכיר ב"כולנו" אמר ל"מעריב אונליין" כי אם ח"כ זוהר לא יגיע איתם להסכמות, המפלגה לא תתמוך בהצעת החוק ובמקרה כזה קלושים הסיכויים שהיא תאושר. עוד אומרים בכולנו כי גם בתוך הליכוד ישנם המתנגדים להצעת החוק.



לדיון הבוקר שבו אמורה הייתה להשתתף ח"כ עזריה הזמין ח"כ מיקי זוהר גם אישי ציבור, חברי כנסת, בעלי עסקים ונציגים מטעם הציבור הרחב כדי להשמיע את עמדתם בעד ונגד ההצעה. לקראת הדיון אמר: "כפי שהבטחתי לציבור, אקיים השבוע דיון פתוח בנושא חוק יום המנוחה השבועי שיזמתי. בכוונתי לשמוע את כל הצדדים ולהתייחס למכלול ההיבטים של החוק המורכב והחשוב הזה לטובת הציבור במדינת ישראל".



קודם להחלטתה שלא להגיע אמרה ח"כ רחל עזריה: "הגיע הזמן לפתוח דיון ציבורי סביב הנושא "מהי שבת ישראלית" ואני מברכת על הדיון שיתקיים בכנסת. חשוב שנגדיר כיצד לאפשר לכמה שיותר ישראלים לחוות וליהנות מהשבת. הדיון סביב השבת חייב לכלול בתוכו את נושא המסחר, התחבורה הציבורית התרבות והפנאי כדי שכלל החברה הישראלית תהיה שותפה לה".