בהמשך להדחתו של אורן חזן מוועדת החוץ והביטחון, בעקבות היעדרותו מהצבעה על הצעת החוק של חברת הכנסת ענת ברקו, עלה חבר הכנסת לשידור בגלי צה"ל ואמר: "אני חייב להגיד, שאני רוצה להודות ליושב ראש הקואליציה צחי הנגבי (האחראי להדחה), לאור העובדה שוועדת חוץ וביטחון לא מתפקדת, שהוא פינה אותי לעבודת הכנסת". כאשר נשאל בנוגע לטענה כי הוא מקבל משכורת של חבר כנסת אך לא מתפקד כאחד ולא מגיע להצבעות, ענה אורן חזן "נכחתי ב-55 מתוך 59 ישיבות מליאה. אני מציע להפוך את שכר חבר הכנסת לתלוי עבודה. אני קורא לכל מי שמאזין לראות מי מוביל בהצבעות ובנוכחות מטעם הליכוד. אני לא רוצה לומר שאני במקום  הראשון, אבל בהחלט בין המקומות הראשונים".

כאשר נשאל, אם כך, מדוע דווקא הוא הודח מהוועדות, האשים חזן את הנגבי בחיפוש שעיר לעזאזל: "הנגבי מתוסכל מזה שלא מונה לשר ומחוסר ההצלחות של הקואליציה, אז הוא מוציא את זה עליי. רק היום הוא היה נוכח וראה שנוכחתי בוועדת חוק חוקה ומשפט, שאני לא חבר בה". בתשובה לשאלה האם עושים לי דווקא, ענה, "אתה אמרת. לא באתי בשביל מנעמי השלטון והתפקיד, באתי להיות הקול השפוי של ציבור הימין בישראל. בשביל שלא ייראה שאני משחק באותו משחק, הרחיבו אחד התפקידים שלי בכנסת היום", כמו כן אמר חזן שהעיסוק בו בא על חשבון נושאים חשובים יותר "במקום להתעסק בנושאים החשובים, חוק ההשעייה, המנהרות, הביטחון בישראל, מתעסקים באורחן חזן. ואתמול כשאני התעסקתי בבריאותי, היו רק 29 חברי קואליציה. צחי הנגבי מנסה לתפוס כותרות על חשבוני, זה לא פרסונלי, הוא פשוט במצוקה. אני חבר כנסת שמשתתף בוועדות, מצביע ונואם וקוראים לי משתמט. לא היה אתמול גיוס להצבעות, לא התקשרו אליי, אולי צחי התקשר לאורן זריף".

צחי הנגבי, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צחי הנגבי, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
 
 

בתשובה לטענה כי הנגבי לא יכול לקחת החלטה שכזאת ללא התייעצות עם ראש הממשלה, ענה חזן "זורים חול בעיני ראש הממשלה, כמו בעניין החניון, כמו בעניין קרין אלהרר, משתמשים בי כסדין אדום וכמו במקרים האלה יוכח שצדקתי". בשלב זה הועלה לשידור יו"ר ועדת הכנסת, אשר ממנה חזן הודח, דוד ביטן לשידור, והשניים התעמתו בדיון לא מסודר ומבולבל. אורן חזן טען שלא רק הוא לא היה בהצבעה ללא קיזוז, אלא גם חבר הכנסת אייכלר (יהדות התורה). בתגובה הזכיר ביטן לאורן חזן כי אייכלר אינו חבר כנסת מהליכוד. 
דוד ביטן: "נכון שגם אייכלר לא היה, אבל הוא לא חבר ליכוד. היה גיוס אתמול, זה לא נכון שלא היה"
אורן חזן: "אמש לא היה גיוס ולא התקשרו, ביטן הוא זרועו הארוכה של הנגבי, יש לו חלום להיות יו"ר הקואליציה, אבל שלא יסלף את האמת".
דוד ביטן: "הבעיה שלך אורן, היא שכשאתה מחליט ללכת אתה הולך, בלי קיזוז. זאת לא פעם ראשונה שזה קורה, והפעם זה מוגזם.  זאת הצעת חוק פרטית של חברת ליכוד שנפלה. הוצאנו אותו משתי ועדות וזהו, אני מאוד מאוד כועס עליו".
אורן חזן: "לא שמעתי אותך כועס כל כך שלא היה גיוס על חוק הדחת סגן יו"ר הכנסת, מה שהתקשורת כינתה 'חוק אורן חזן'". 
דוד ביטן: "מה שקרה בחוק הזה הוא שהבאנו אותו להצבעה ביום שלישי כשאין גיוס והאופוזיציה ביצעו גיוס".
אורן חזן: "ומה עם החוקים שרן השכל ויואב קיש? גם הם נפלו, איפה היית?
בשלב זה התערב המראיין ושאל האם יכול להיות שכל הצעדים נגד חזן היא כי בליכוד נמאס מההתנהלות שלו?
דוד ביטן: "אנחנו התעלמנו מדברים מסויימים"
אורן חזן: "אל תתנשא עליי אם יש מה לומר תאמרו לי"
דוד ביטן: "הוא עושה מה שהוא רוצה, הוא לוקח את התיק והולך"
אורן חזן: "אתה משקר, אני מתוך 59 ישיבות 55 הייתי, גם כשהייתי בהשעייה הגעתי, למרות מצבי הבריאותי".
דוד ביטן: "אורן לא מבין שבמצב הנוכחי מספיק שחוק אחד נופל וכך אנחנו נראים".
אורן חזן: "רק משפט אחרון, אין לי כוונה לפגוע בליכוד, צריך לשמור על הליכוד, ראש הממשלה, ולפעול למען הציבור".