סגנית שר החוץ ציפי חוטובולי התראיינה הבוקר (חמישי) ברשת ב' והתייחסה לאי קיום המשא ומתן המדיני עם הפלסטינים: "זה לא בראש סדר העדיפויות, הפסקת הטרור היא בראש" והוסיפה: "אנחנו זוכרים איזו מציאות סיוטית ומדממת הייתה בימי הסכם אוסלו".



חוטובלי התייחסה לביקור סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ולחבילת הסיוע האמריקאי: "הישראלים אולי לא יודעים, מדובר לא רק בסיוע חד פעמי אלא בסיוע לעשור ובגלל זה מדובר בהסכם שהוא בסדר גודל היסטורי, צריך לנהוג פה בכובד ראש".



לגבי האיום האיראני: "אנחנו לא מחפשים פיצויים, אנחנו יכולים להגן על עצמנו בסוגיה האיראנית אם הקהילה הבינלאומית תחליט שהיא לא עושה דבר כרגע".  עוד אמרה חוטובלי: "מה שאנחנו חווים ביומיום, אותה פעולת טרור יומיומית כלפי אזרחי ישראל זה דבר מינורי כלפי דברים אחרים כמו מלחמות בחזית סוריה, אנחנו צריכים בהקשר הזה להתכונן בצורה הטובה ביותר".



סגנית שר החוץ נשאלה האם היא רואה הישג מדיני של משרד החוץ על אי קיום משא ומתן מדיני עם הפלסטיני ואמרה כי "אני חושבת שההישג שאנחנו צריכים לחתור אליו הוא קודם כל שיפור מעמדה של מדינת ישראל. היעדים שלי במשרד החוץ הם שמדינת ישראל תמשיך לחזק את הבריתות בעולם". על הבנייה בירושלים ובהתנחלויות: "הייתי רוצה שיבנו יותר, הממשלה שלי בונה, אני מסכימה שבירושלים בונים פחות אבל הממשלה צריכה לבנות יותר".