האלוף במילואים חבר הכנסת אייל בן ראובן ממפלגת "המחנה הציוני" התייחס הבוקר ב"רדיו ללא הפסקה" לאפשרות שהמשטרה תחקור באזהרה את יושב ראש מפלגתו. חבר הכנסת נשאל האם יצחק "בוז'י" הרצוג צריך להשעות עצמו, בעקבות ההזמנה לחקירה ששלחה אליו המשטרה, והשיב: "מבחינה ערכית ונקייה בהחלט צריך לקבל פה החלטות קשות ולשקול את האפשרות. ישבתי עם הרצוג בביתו ודיברנו. אני מאוד סומך על הרצוג, מהיכרותי איתו הוא אדם ישר, ראוי ורציני. אני בא ממערכת שבה לחברות יש משמעות, ואני עדיין מאמין שבפוליטיקה יש דבר כזה, ולכן אני לחלוטין עומד מאחוריו כרגע.




אין לי ספק שיש פה גורמים, שאין שום מידע משמעותי על כך שזה מישהו משלנו, ויש אפשרויות אחרות, סבירות, שזה לא משם". דוידוב שאלה על היחסים בין הרצוג לח"כ אראל מרגלית, ונענתה: "אני מכיר את אראל מצוין והוא איש ישר של ערכים, וכשהוא אמר שהוא לא מאחורי העניין הזה אני לחלוטין מאמין לו, וחושב שגם הרצוג קיבל את האמירה הזאת".


דוידוב שאלה את הח"כ אם היה שמח לראות את משה "בוגי" יעלון בראש מפלגתו, ובן ראובן השיב: "הדעות שלנו שונות ברמה המדינית והויכוח הוא לגיטימי. אני מאוד מעריך את בוגי עוד מימי שירותנו ביחד בצבא, כאדם, כלוחם וכמי שאני מאמין ביושרתו. גם כאשר הוא עכשיו שר ביטחון אני חושב שהוא שר ביטחון מצוין, בכל הממשלה הקצת הזויה הזאת. בוגי הוא היתד השפויה בממשלה, במערכה שאנחנו מנהלים מול הטרור. האם אני רוצה אותו אצלנו? חד משמעית כן. אבל יש לו את דעותיו ועם הדעות האלה הוא כנראה לא יצטרף אלינו". דוידוב ציינה שראש הממשלה ביקר חיילים וקציני צבא בצפון ללא שר הביטחון, אך הח"כ חשב אחרת: "לא הייתי קושר את זה כך. בוגי נמצא בעיסוקיו, ראש ממשלה לא צריך ללכת עם שר הביטחון תלוי על כתפו".

בהמשך מתח חבר הכנסת ביקורת על חשיפתו של ראש הממשלה נתניהו בדבר עשרות תקיפות של צה"ל מעבר לגבול הצפון, שנועדו למנוע מחיזבאללה נשק "שובר שוויון". "אני מאוד לא אוהב את מה שראש הממשלה עשה אתמול, זה היה מיותר ולא ראוי", אמר בן ראובן. "אני משער שזה נעשה מאיזשהו צורך להראות שלמרות כל הכישלונות בביטחון 'אני עדיין מר ביטחון'. זו מערכה חשאית שעוסקת בהרתעה ולא צריך לדבר עליה. הכוח שלה הוא באמינותה וחשאיותה. אני לא יודע מה היו השיקולים, אבל אני חושב שזה מיותר, אין צורך בכך, ובאפשרות מסוימת אפילו יכול גם להזיק. יש במערכה הזו גורמים נוספים שחלקם אפילו לא תחת שליטת ראש הממשלה, ואמירות כאלה לא תורמות למלחמה נגד הטרור".

משעל על הבוקר, א'-ה', 9:00-10:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"