הרים את הכפפה ברגע. לאחר מסיבת העיתונאים של ח"כ אביגדור ליברמן, בה אותת לראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מוכן לשבת ולדבר על האפשרות לכניסה לממשלה, הרים נתניהו טלפון ליו"ר ישראל ביתנו, והשניים קבעו להיפגש כבר היום אחר הצהריים, בשעה 16:00. מדובר בניסיון נוסף של ראש הממשלה להגדיל את הקואליציה, שעומדת כעת על 61 חברי כנסת בלבד. מיד לאחר ההודעה הזאת, הודיעו מקורביו של יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, כי הוא ימסור הצהרה מיוחדת לתקשורת בקרוב.



ליברמן עצמו אותת לראש הממשלה כי הוא מוכן להיות חלק מהממשלה, וטען כי ההצעות שהגיעו אליו עד עכשיו לא היו רשמיות. בשיחות הסגורות הוצע לו, על פי מקורבים, תיק שר הביטחון, תיק העלייה והקליטה, קידום עונש מוות למחבלים והרפורמה הפנסיונית, אותם מנסה ישראל ביתנו לקדם במשך תקופה ארוכה. ליברמן הציג גם גישה פייסנית כלפי חברי הקואליציה החרדים, וטען כי לא יקדם חוקים אשר יפגעו בהם באופן אפיקורסי.



יו"ר ישראל ביתנו הבהיר כי "לא ננהל משא ומתן באפלה. שידברו איתנו בלי שליחים, הכל פתוח, הכל על השולחן, תוך כדי שליחות מלאה". הוא התייחס לנתניהו ואמר: "ראש הממשלה מכיר את הטלפונים שלי, אם ישלחו מסר ולא רק הדלפות, ולא רק להלבין את כניסת מפלגת העבודה, יש על מה לדבר, הכל רציני ובלי משחקים". 

ליברמן נשאל מה השתנה ביחסים עם נתניהו, אותו כינה בעבר 'שקרן ורמאי' והשיב: "אמרתי שהיחסים האישיים מעולם לא היו מחסום. שום דבר לא אישי ולא פרסונלי. עם כל המשקעים וכל האווירה הלא טובה. תמיד פעלנו לגופו של עניין לטובת המדינה גם  בניגוד לאינטרסים האלקטורליים שלנו". 
יו"ר ישראל ביתנו התייחס להצהרה הדרמטית של נשיא מצרים א-סיסי אתמול, שקרא לחידוש המו"מ המדיני והשיב בהומור: "א-סיסי דיבר עליי כשהוא דיבר על הסכם השלום. אני בטוח שהעיתוי היה מקרי. נעלבתי שהוא לא הזכיר אותי. כל "המקריות" הזאת מצביעה על הכוונות להכניס את מפלגת העבודה בכל מקרה. מה שראיתי ביומיים האחרונים, בעיקר בתקשורת הרוסית בישראל זה להציג את זה שישראל ביתנו קיבלה הכל, אבל בגלל עניינים אישיים, היא הקריבה את המצביעים שלה והעקרונות".