"הממשלה מתכוונת להציג כבר ביום שני במליאת הכנסת את השרים החדשים אביגדור ליברמן וסופה לנדבר ולבקש את אישור הכנסת", כך אמר הערב (מוצ"ש) יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן (ליכוד). המשא ומתן בין הליכוד לישראל ביתנו אמור להתחדש הערב ואם יהיה צורך ימשך גם מחר. אולם לדברי ח"כ ביטן, הצדדים קרובים לסיכום. הנושא היחידי שנותר על השולחן הוא פנסיה מוגדלת לעולי ברית המועצות לשעבר.

בצמרת האוצר דורשים כי העלאת הפנסיה תחול גם על וותיקים וגמלאים ולא רק על עולים חדשים. לכן, דורשים לפרוס את ההעלאה על פני מספר שנים. לנוכח העלויות הכבדות של ההסכם המוערך בכשני מיליארד שקלים. ביום שישי, נועדו שר האוצר משה כחלון וחבר הכנסת ליברמן ודנו בנושא וכעת יושבים צוותי המשא ומתן של שני הצדדים בניסיון לסגור אותו הלילה או מחר לכל המאוחר.
בנושא אחר, אותו דרשה ישראל ביתנו להכניס להסכם הקואליציוני, עונש מוות למחבלים, הושגה פשרה לפיה חוק הדין הצבאי יתוקן כך שניתן יהיה לגזור עונש מוות על מחבלים בבית דין צבאי גם ברוב של שני תומכים מול אחד. עד היום, נדרש רוב של שלושה שופטים בבית דין צבאי כדי לגזור עונש  מוות אולם גורמים בליכוד אומרים כי מדובר בתיקון סמנטי בלבד, משום שהתביעה הצבאית אינה נוהגת לבקש עונש מוות.

לאחר שמחר ייחתם כצפוי ההסכם, הוא יונח על שולחן הכנסת, וביום שני תציג הממשלה במליאת הכנסת את השרים החדשים. שר הביטחון אביגדור ליברמן ושרת הקליטה סופה לנדבר. לאחר מכן יתקיים דיון ובסופו הצבעה. לקואליציה מובטח רוב, שכן בעקבות ההסכם עם ליברמן היא מונה כעת שישים ושישה ח"כים.
בתוך כך, הודיעה היום חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס שהחליטה בסוף השבוע לפרוש מסיעת ישראל ביתנו, כי היא שוקלת להתמודד בעתיד בראש מפלגה עצמאית ותנסה לגייס כספים לצורך זה באמצעות מימון המונים.
שר הביטחון היוצא משה יעלון לא יקיים טקס חילופים עם מחליפו אביגדור ליברמן. מחר בשעה 10:00 התפטרותו של יעלון תיכנס לתוקף, ונתניהו יכהן זמנית כשר הביטחון. בשעה 15:00 יפרד יעלון מפורום מטכ"ל, וב-16:00 יפרד מעובדי משרד הביטחון.