ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למינויו הצפוי של אביגדור ליברמן לשר הביטחון ואמר במסיבת עיתונאים עם ראש ממשלת צ'כיה: "אני דואג לעתיד של המדינה, אני הוכחתי את זה כראש ממשלה. בפוליטיקה אומרים הרבה דברים, אני דווקא ממעיט לומר דברים ברמה האישית, אני לא עוסק במילים אני עוסק במעשים".
 
"בשנים שאני ראש ממשלה ונכנסתי לאש הקרב, אני דואג לביטחון ישראל, עושה את זה ובסוף מוביל את כל המערכות וכנראה שעשיתי עבודה לא רעה בשנותיי כראש הממשלה. מדיניות בטחונית תקיפה, מושכלת, שמטרתה לשמור על ביטחון ישראל וגם לקדם יוזמות שלום באזור, אני שומע את הקולות בתקשורת, שומע קולות של הלקאה עצמית, ניסיונות ההפחדה. אני מציע להיפטר מהבכי והנהי".

קודם לכן, אמרה השרה לשוויון חברתי, ח״כ גילה גמליאל, בתגובה להתפטרותו של השר יעלון בכנס הגרוזלם פוסט בניו יורק: "אין לי ספק שאם ההתנהלות מולו היתה שונה ולא מזלזלת, היינו חוסכים את התפטרותו".

"התפטרותו של השר יעלון היא אבדה גדולה למחנה הלאומי בכלל ולמפלגת הליכוד בפרט. במשך עשרות שנים, עוד בימיו כקצין ומפקד בסיירת מטכ״ל ובהמשך כרמטכ״ל, יעלון תרם רבות למדינה וכולנו, ללא יוצא דופן, חייבים לו רבות על כך", הוסיפה השרה.



גמליאל סייגה ואמרה על ליברמן כי "צריך לתת לו הזדמנות ולשפוט אותו על פי מעשים ולא דעות קדומות. גם את אריאל שרון כולם תקפו וראו אח״כ שהוא פועל באופן אחראי. במילים אחרות. - מה שרואים מכאן לא רואים משם".