משפחות הנעדרים בעזה זועמות על ההסכם עם טורקיה, שהשאיר על כנו את עניין הנעדרים. המשפחות מתארגנות להמשך המאבק, כשמשפחתו של אורון שאול ז"ל כבר הקימה מאהל מול בית ראש הממשלה. ממשפחת גולדין נמסר כי: "אנו רואים בחומרה רבה את ההסכם המתגבש בין ישראל וטורקיה, אשר מפקיר את סגן הדר גולדין וסמ״ר אורון שאול ואינו כולל את החזרת גופותיהם משבי חמאס". משפחתו של אברה מנגיסטו מפגינה מול השגרירות הטורקית בישראל.

שר הביטחון אביגדור ליברמן דבק בהתנגדותו להסכם הפיוס עם טורקיה, והוא צפוי להצביע נגד ההסכם בקבינט. ליברמן צפוי להגיד את עמדתו אחרי שיראה את ההסכם ולאחר שידונו בו בקבינט, ואין שינוי בעמדתו. בישיבת הסיעה טען שר הביטחון כי יתנגד להסכם כיוון "שלפיצוי יש השלכות רעות. לא אעשה מזה קמפיין כפי שלא עשיתי נגד עסקת שליט, אך עמדתי ידועה. יש בהסכם נקודות בעייתיות". שר הביטחון נפגש מוקדם יותר עם משפחת גולדין, שהגיעה אל הכנסת, ונפגשה גם עם שר האוצר משה כחלון, שר החינוך נפתלי בנט, ח"כ אבי דיכטר, השר זאב אלקין, השר חיים כץ, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרה שקד, ח"כ יאיר לפיד, ח"כ יצחק הרצוג והשר גלעד ארדן.


במשפחת גולדין תוקפים את נתניהו ואומרים כי "הצהרותיו של ראש הממשלה ריקות מתוכן. הוא פועל בניגוד להבטחותיו כלפינו, עד לימים האחרונים ממש ומביא לעם ישראל ולנו הסכם רע ובעייתי, המתעלם מכאב המשפחות ומגורלם של גיבורי ישראל. אנו לא זקוקים לאמפתיה מנבחרי הציבור, אלא להצבעתם נגד ההסכם הרע הזה והתניית כל הסכם בהחזרת הגופות על בסיס הומניטרי, בטווח זמנים מוגדר וברור מראש. האינטרס הלאומי הראשון במעלה הוא שחיילי צה״ל ולוחמיו יידעו שהמנהיגים השולחים אותם לשדה הקרב דואגים ומחויבים להשבתם". 
 
בשעות הבוקר שוחחו ניסים משעל ורוני בר-און ב"רדיו ללא הפסקה" עם צור גולדין, אחיו של חלל צה"ל הדר ז"ל, שגופתו בידי חמאס, שמתח ביקורת על ההתנהלות בפרשה: "השיחה של הוריי עם ראש הממשלה היתה מאוד מביכה ופוגעת. השבוע הזה יוכיח את עמדתו ועמידת השרים. שנתיים אנחנו עומדים בחזית של ראש הממשלה והמדינה, בחזית הממלכתית, בכל הנוגע ל'צוק איתן' והחטיפה של הדר ואורון. משפחתו של אברה מנגיסטו מפגינה מול השגרירות הטורקית.

במשך שנתיים זה היה מגובה בהבטחות של ראש הממשלה, שר הביטחון הקודם, שר הביטחון הנכנס, וכל המערכת, שכל הסכם או משא ומתן שקשור לעזה יותנה בהשבת הדר ואורון. ביום חמישי האחרון ההורים שלי היו בשיחה עם ראש הממשלה, בה הם מבינים שהדר, לא רק שהוא לא תנאי, הוא לא נמצא בשום סעיף. לראש הממשלה היה מאוד מאוד קשה להסביר להורים שלי איך הדבר הזה קרה, שיחה מאוד מביכה ופוגעת. בשלב הזה הבנו שאנחנו צריכים לעשות, ברוח שלנו, כמשפחת גולדין, שאני מקווה שלא נתבדה בה, לקחת אחריות ולהשפיע על כל גורמי המערכת. אנחנו פועלים כבר שתי יממות, עם לילה לבן".

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו