אל אחד החופים בעיר נתניה נסחפו שברים, שכל הנראה שייכים למטוס המצרי שהתרסק לפני כחודש וחצי ליד יוון, כך דווח היום (חמישי). המטוס נעלם ממסכי המכ''מ מעל לים התיכון ב-19 למאי. לפי הנוהל הבינלאומי, ישראל עדכנה את צרפת ממנה המריא המטוס וכך גם את מצרים אליה היה בדרכו. השרידים שנמצאו יועברו למצרים בהקדם.



ראש הממשלה בנימין נתניהו, המבקר בימים אלו באפריקה, עדכן את הגורמים הרלוונטיים בדבר הממצאים והעביר את המידע לעמיתיו בצרפת ובמצרים. כזכור, המטוס יצא מפריז לקהיר והתרסק בחופי הים התיכון בין יוון למצרים. על סיפון המטוס היו 66 נוסעים ואנשי צוות.



לפני כחודש, הודיעה ועדת חקירה מצרית כי על פי אחת הקופסאות השחורות שנמצאו, יש סממנים כי עשן התפזר בתא השירותים לפני ההתרסקות. קופסה נוספת שנמצאה, נשלחה לצרפת לבדיקות. 



בחודש אוקטובר 2015 התרסק מטוס נוסעים רוסי בסיני שעשה את דרכו לרוסיה משארם א-שיח עמוס בנוסעים שבילו בחופשה במקום התיירותי. על המטוס היו כ-200 בני אדם שנהרגו בהתרסקות, שלוחת דאעש בסיני לקחה אחריות על האירוע וטענה כי הפילה את המטוס הרוסי.  לפי ההודעה, פצצה בצורת פחית שהוטמנה במטוס היא שגרמה להתרסקות.