השר לביטחון פנים גלעד ארדן תקף היום (שישי) בחריפות את יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה על כך שהאחרון ביקר את ראש התנזים, מרוואן ברגותי בכלאו. "אני רוצה לדבר אתכם על ח"כ איימן עודה מנהיג פוליטי של מפלגה גדולה בכנסת ישראל", אמר ארדן, "אתמול עודה ביקר בכלא את הרוצח ברגותי. זאת לא הפעם הראשונה שהוא מבקר אצלו זה מאד חשוב לאיימן לבקר אצלו. בעבר הוא גם הבטיח שהוא וברגותי יצעדו יחדיו בירושלים".




ארדן המשיך והזכיר את הפיגועים בהם ברגותי הורשע "עכשיו תראו, אתם מכירים אותי יום או יומיים ואתם יודעים שאני ממעט להתלהם ולהעלות את הטונים, גם כשהדם באמת רותח. אני תמיד מעדיף דיון ענייני. אבל עודה שוב חצה קו אדום. באיזה עולם אנחנו חיים, שראש מפלגה בכנסת ישראל פוגש טרוריסט כמו ברגותי שאחראי באופן ישיר- וזו דוגמא בלבד-לפיגוע בבית מעריב בו נדקרו למוות רס"ר סלים בריכאת ז"ל, בן 33 ואליהו דהן ז"ל בן 53? על האיש הזה אתה מתרפק, איימן עודה? על ברגותי ששילח את המרצחים אשר רצחו את יואלה חן ז"ל שעמדה בסמוך לתחנת הדלק ב443?"



לבסוף ציין ארדן כי ללוויית פרס סירב עודה להגיע, "אתה באמת לא מבין את השפלות המוסרית שיש בביקור וההערצה הזו לאדם שהורשע בבית משפט ברצח בכוונה תחילה, סיוע לרצח ושידול לרצח?זה המודל שלך? להלוויה של שמעון פרס, איש שהעלה על נס את הדו קיום בין ערבים ליהודים לא הגעת, את זכרו ופועלו בחרת לחלל יחד עם כל חברי הכנסת ברשימה שלך. אבל מרואן ברגותי, שאחראי אישית לעשרות ומאות הלוויות ושכול של חפים מפשע - אותו אין לך בעיה לבקר", ואיים, "יש גבול מר עודה. אתה חצית אותו, אני לא מתכוון לשתוק. אעדכן בהמשך. אנא שתפו כדי שפרצופו האמיתי של עודה ייחשף לכולם" קרא ארדן.



עודה לא נשאר חייב לארדן והאשים אותו בהפיכת הפוליטיקה הישראלית לזירת איומים. "השר ארדן הוא זה שמאשר באופן אישי כל פגישה של ח״כ עם אסיר פוליטי", הזכיר עודה, "כנראה שבזמן שאישר את פגישתי עם מרואן ברגותי, הוא כבר התחיל לנסח את הפוסט המסית והמתלהם שלו. מטריד לראות את השר הממונה על המשטרה הופך את הזירה הפוליטית לזירה של איומים והפחדות. איומים לא יסיטו אותנו מלהמשיך להיאבק למען השלום ולמען שותפות אזרחית המבוססת על שוויון וכבוד הדדי". לאחר מכן גלעד ארדן הכחיש כי הוא אישר את הביקור, אך עודה הציג את האישור שניתן לו מהמשרד לביטחון פנים לצורך הביקור.


גם כאן לא הסתיים העימות בין השניים, והשר ארדן הגיב לדבריו של עודה בחשבון הטוויטר שלו וטוען שחבר הכנסת משקר כשהוא אומר שהשר אישר אצל ביקורו אצל ברגותי. לאחר מכן שלח השר איום מרומז לעברו של עודה כשטען שחוק החסינות מקבל פרשנות מוגזמת וכי צריך לבחון אותו מחדש.