כשבעים אזרחים בראשותו של מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, הפגינו אמש (שבת) בפתח תקווה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בקריאה לפתוח בחקירה בפרשת הצוללותולא להסתפק בבדיקה

"ממשלה מושחתת, ביבי הבייתה", קראו הנוכחים. מני נפתלי לקח את זכות הדיבור ופנה אל הנוכחים: "זוהי רק ההתחלה מבחינתנו. אנחנו מתכוונים לעשות שינוי. היועץ המשפטי לממשלה, פגשתי בו הערב, לחצתי את ידו ואמרתי לו שידאג לטיפול הגון בפרשה. היועץ המשפטי בעצם מקבל שכר והוא בובה על חוט מבחינתנו, אבל אי אפשר לשבת בקיפאון. העם יוביל לפתיחה בחקירה  בפרשת הצוללות. העם צריך להצטרף להפגנות המחאה הללו. כבר בשבוע הבא אנחנו ניפגש שוב כשהדרך אט אט היא לכיוון כיכר מלכי ישראל, בית ראש הממשלה וכנסת ישראל". 

חלק מהנוכחים ביקשו מנפתלי יותר תקיפות. לדבריהם היועץ המשפטי לממשלה מחויב לפתוח בחקירה. "אם הוא מרגיש שהוא מחויב לכאורה לראש הממשלה שיקום ויתפטר. אם הוא לא יעשה זאת הוא יהיה שותף לשחיתות", אומרים חלק מהמפגינים. כשנשאל נפתלי האם הפעילות שלו נובעת מכוונתו להתמודד בפוליטיקה הוא השיב "לא חשבתי על זה. אני יצאתי למאבק רק בגלל שרומסים אותי בכל מקום, כי חסמו בפניי כל אפשרות להתפרנס. ניסו לרסק לי את החיים ומאלצים אותי לחיות מתרומות. העבודה שלי כרגע היא לנהל מאבק עיקש עד שתשתנה השיטה ויוחלף השלטון הזה".