הליכודיאדה השנייה, שתתקיים גם השנה באילת, מרכזת כבר עכשיו עניין רב ומלהיטה את הרחוב הליכודי התוסס. גם הפעם מריצים המארגנים שמות של “כוכבים” חדשים המבקשים לבדוק את השטח לקראת התמודדות אפשרית בפריימריז. השנה מדובר בשמות מסקרנים במיוחד: ליאור קצב, אחיו של הנשיא לשעבר משה קצב, ג’ודי ניר מוזס שלום, “הצל” יואב אליאסי וגלעד שרון הם השמות החמים ביותר ברשימה. למעט אליאסי, שסירב להיכלל ברשימה (ראו ידיעה נפרדת), הביעו שלושת האחרים עניין. 

שרון ג’וניור מפלרטט עם רעיון הריצה ברשימת הליכוד (מחוז דרום) כבר זמן רב, אך טרם החליט. אם יעשה כן, ילך עם טיקט חקלאי ויגדיר עצמו כנציג החקלאות בכנסת. הדמות המעניינת ביותר הוא ליאור קצב, ששמח לשמוע כי הוא נכלל ברשימת המתמודדים בפריימריז המדומים, ואף מתכוון להגיע אישית לליכודיאדה. ההערכה היא כי לאירוע יגיעו כ־2,000 חברי מרכז הליכוד בעלי זכות בחירה, ורוב בכירי חברי הכנסת והשרים של המפלגה.

הכרזה של ליאור קצב ל"פריימריז" של הליכודיאדה.
במהלך האירוע יתקיים גם ערב הצדעה לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו. לדברי המארגנים, הערב יכלול סרטון מיוחד על אודות הגברת נתניהו, שהכין ליאור הררי, מפעיל קבוצת הפייסבוק שתומכת בנתניהו. נוסף לכך תוכרז הגברת נתניהו כ”יקירת הליכוד”, והערב יכלול גם שירים מיוחדים לכבודה, נאומים ומצגות. 

ליאור קצב אמר בתגובה: “כל חיי הייתי ועודני נאמן למחנה הלאומי ולתנועת הליכוד. גם כשניסו לפתות אותי לקבל כיסא בכנסת במפלגות אחרות. באחרונה, אני מקבל פניות מגוונות בדבר האפשרות המעניינת להתמודד על מקום ברשימת הליכוד. אני שמח להגיע לליכודיאדה באילת ולפגוש את חברי הליכוד היקרים לשיח משותף ופורה. את ההחלטה הסופית בעניין אקבל כשתתבהר תמונת המצב הרלוונטית”.