יו״ר סיעת המחנה הציוני מירב מיכאלי נשאה דברים אמש בכנס לימוד FSU בלונדון בהשתתפות 700 צעירים יהודים, והתייחסה למצבה של מפלגתה בסקרים: ״בוז׳י הרצוג הוא בין התורמים למצבה של המחנה הציוני. הוא המנהיג ויש לו אחריות למה המפלגה עשתה והיכן היא עומדת״, אמרה מיכאלי. עוד הוסיפה מיכאלי כי עוד מוקדם מדי מבחינתה לנקוט עמדה פומבית בנושא הפריימריז, וכי מבחינתה ״בכל מקרה אם אנחנו כמפלגה עוד רוצים ללכת ולהגיע לאיזה שהוא מקום, עלינו ללמוד להיות מאוחדים ולהציג חזית אחידה״. 
 



חברת הכנסת מהמחנה הציוני התייחסה לשאיפות הפוליטיות העתידיות שלה ואמרה: "אני לא פוסלת ריצה לראשות המפלגה בעתיד. כל התיקים מעניינים אותי, כשהראייה הפמיניסטית שלי רלוונטית להכל – תיק משפטים, חינוך. תיק הביטחון - בטח לא בשלב הראשון״

ביחס לתכנית המדינית שהציג חבר מפלגתה עמיר פרץ, אמרה מיכאלי כי ״אחד הדברים שהתמכרנו אליהם במפלגה הם משאים ומתנים פנימיים. התכנית של עמיר פרץ לא רלוונטית כל עוד אנחנו לא בשלטון, למרות שהיא מאוד רצינית״. 
ביחס לראש ממשלת ישראל נתניהו אמרה מיכאלי כי ״ביבי הוא גאון מוכשר, אבל הוא משתמש ביכולות שלו בצורה רעה מאוד״. עוד הוסיפה כי ״אני לא חושבת שאזרחי מדינת ישראל הלכו ימינה. אני חושבת ששטפו להם את המוח״.