השר לנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן, השיק היום (ראשון) את אתר 4IL, אתר אינטרנט המוקדש למלחמה בדה לגיטימציה של מדינת ישראל. אירוע ההשקה, שמתקיים בניו יורק, החל בדבריו של השר ארדן והמשיך במצעד של 40 אלף איש בהובלת ארדן ומושל מדינת ניו יורק, אנדרו קומו. בנוסף אליהם יצעדו ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, חברי כנסת, סנטורים וחברי קונגרס, והוא נערך בסימן יובל לאיחודה של ירושלים.



בנוסף לכך, את השקת האתר מתלווה פרסום בינלאומי בארה"ב ואירופה, בהובלת מלכת היופי לשעבר של ישראל טיטי איינהו, והשחקנית אריאל מורטמן, כוכבת סדרת הצעירים "החממה", שבימים אלה מצטלמת בארה"ב לקראת שידורה בנטפליקס. השתיים צולמו לסרטון שהופץ ברחבי הרשת ויקרא לכל מי שמעוניין לפעול נגד השחרת ישראל ברשת להיכנס לפורטל החדש.  



בנוסף למאבק בדה לגיטימציה, משתתפי המצעד הביעו את תמיכתם במשפחות החיילים אורון שאול והדר גולדין, ומאות מהמפגינים נשאו את תמונותיהם, שעליהן נכתב ״כל ישראל ערבים זה לזה״.

הקמפיין של טיטי איינהו ואריאל מורטמן

גלעד ארדן ואנדרו קומו בצעדה למען ישראל, צילום: אלקסי רוזנפלד
גלעד ארדן ואנדרו קומו בצעדה למען ישראל, צילום: אלקסי רוזנפלד


"להילחם בשנאה ולהפיץ את האמת"

כמו כן, במקביל למהלך הממשלתי השיקו פעילי ה־IAC, הקהילה הישראלית האמריקאית, והמרכז הבינתחומי הרצליה אפליקציה אזרחית בשם ACT.IL – אפליקציית משימות יומית הפתוחה לכל אדם שמוכן להקדיש למאבק בדה־לגיטימציה של ישראל שתי דקות ביום. האפליקציה היא מהלך אסטרטגי משמעותי בפעילות הפרו־ישראלית ובונה את התשתית להקמת קהילת אונליין חזקה למען מדינת ישראל.

לקראת ההשקה אמר ארדן כי "מדינת ישראל נמצאת במתקפה של פעילי חרם הפועלים להשחרתה. כדי להיאבק בתופעה זו החלטתי להוביל מהלך בינלאומי שמטרתו לאחד לפלטפורמה אחת עשרות ומאות אלפי תומכי ישראל בעולם ולספק להם תשתית וכלים שיסייעו להילחם יחד בשנאה ולהפיץ את האמת על ישראל".