ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיב הערב (שבת) בחריפות על הכתבה ששודרה בחדשות 2 שעסקה בהנצחת שמו של אחיו יוני בגן ציבורי בבת ים. "חדשות 2 שידרו הערב כתבה שביקרה את העובדה שקוראים גן בבת ים על שמו של אחי יוני ז״ל. כשביקשנו מהם לממש את זכותנו לתגובה - הם צינזרו את החלק העיקרי בה. הנה תגובתנו המלאה: ראש הממשלה ואיש מטעמו אכן לא עסקו בנושא זה מעולם", נכתב בדף הפייסבוק של ראש הממשלה.



נתניהו הוסיף: "בושה שאתם בחרתם לעסוק בכך. אחי, יוני נתניהו ז״ל, היה גיבור ישראל, שמסר את נפשו למען עם ישראל. בפילדפיה שבארה״ב הקימו לזכרו אנדרטה גדולה. אבל שיונצח בשני גנים ציבוריים בבת ים? זה כבר ממש מוגזם״.



בכתבת חדשות 2 הוצג כי הוחלט בעיריית בת-ים לקרוא על שמו של יוני נתניהו, אחיו של ראש הממשלה שנהרג במהלך מבצע אנטבה בשנת 1976, ולעומת זאת בעיר לא קיימות גינות על שם אישים חשובים אחרים בהיסטוריה של מדינת ישראל.




זו לא הפעם הראשונה בה נתניהו יוצא כנגד התקשורת בטענה לרדיפתו, כאשר המפורסמת שבהן הייתה בתגובתו לתחקיר שערכה עליו העיתונאית אילנה דיין בנובמבר בשנה שעברה לאחר תחקיר שפרסמה על לשכתו. "הגיע הזמן להסיר את המסכה מעל פניה של אילנה דיין, שהוכיחה פעם נוספת שאין לה אפילו טיפת יושרה מקצועית. אילנה דיין היא בין המובילים של העליהום המתוזמר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנועד להפיל את ממשלת הימין ולהביא להקמתה של ממשלת שמאל", אמר נתניהו במסגרת התגובה.

ראש הממשלה הוסיף: "היא אשת שמאל קיצוני. להתיישבות היהודית ביהודה ושומרון מתייחסת דיין כאל "גזל קרקעות". בעיתון "הארץ" הקיצוני היא מוצאת "מקור גדול של נחמה" ושל "שפיות". גם כאן דיין לא רק אומרת אלא גם עושה. היא השתתפה באירועים לגיוס כספים לטובת "הקרן החדשה", ובשנת 2008 אף קיבלה מהקרן האנטי-ציונית "אות הוקרה" מיוחד. את כספי הפרס תרמה דיין לעמותת השמאל הקיצוני "איתך – משפטניות למען צדק חברתי", ארגון שהוציא דיבה על חיילי צה"ל בפני ועדת גולדסטון".