בליכוד ובכולנו עסקו היום (שני) בשאלה אחת - האם קיימת קלטת לוהטת שבה נשמע שר הבינוי והשיכון יואב גלנט (כולנו) מתרברב בפני חברי ליכוד בנתניהו כי נתניהו הבטיח לו את תיק הביטחון בקדנציה הבאה. סיפור הקלטת רץ כבר כמה שבועות במסדרונות הפוליטיים ובקבוצות ווטסאפ של חברי  ליכוד. על פי הידוע, אחד מחברי הליכוד בנתניה, שנכח בשיחה עם השר גלנט, מיהר לדווח על תוכנה ליו"ר כולנו משה כחלון.

על פי פרסום של בן כספית במעריב, בעקבות הדיווח שהגיע לאוזניו של יו"ר כולנו כחלון גאתה המתיחות בינו לבין גלנט והוא אף שקל לפטרו. היום התכנסה בכנסת סיעת כולנו בראשות השר כחלון לישיבתה השבועית כשחברי הסיעה ממתינים במתח לבואו של גלנט. כששר השיכון נכנס לחדר הסיעה הוא לחץ יד לכחלון והתיישב במקומו כאילו לא היו דברים מעולם. 

יעבור קבוצה? נתניהו וכחלון. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
יעבור קבוצה? נתניהו וכחלון. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

 
אנשים שנכחו בחדר אמרו כי עד מהרה התפוגג המתח והדיון עסק בשאלות חשובות כמו רפורמת טואלטיקה וקמפיין נטו למשפחה אך איש לא העלה את הדיווחים על גלנט.

מי שהתבטאה היום בנושא הייתה ח"כ יפעת שאשא ביטון (כולנו) שאמרה בערוץ הכנסת כי לא הופתעה מהדיווחים על גלנט וכי היתה מצפה מאיש סיעת כולנו להיות נאמן לקבוצה לה הוא משתייך. 
גורם בכולנו אמר כי אם תתפרסם בפומבי הקלטה שבה ישמעו את גלנט מתרברב על כך שסגר בליכוד בבחירות הבאות לא יהיה מנוס למהסיק מסקנות כלפיו. בלשכתו של גלנט סרבו להתייחס לפרסומים אודות שיחה שקיים עם חברי ליכוד בנתניהו ואמרו: "אנחנו לא מכירים דבר כזה".