אחד האירועים המרכזיים של השבוע היה בחירתו של אבי גבאי ליו"ר מפלגת העבודה. עורך הדין יורם שפטל לא פספס את האירוע והתייחס אליו בדברי הפתיחה של תוכניתו ב-103FM, כשכינה אותו 'מצעד האפסים' של מפלגת העבודה. לדברי שפטל, "עצם בחירתו של גבאי היא ההוכחה המוחלטת כי עסקינן אכן במצעד אפסים, כי רק במפלגה שכל הנהגתה הינה חבורה של אפסים יכול אדם להיבחר לאחר שבעה חודשים ליושב ראש. רק אפסות מוחלטת של כל המתמודדים האחרים וגם אלה שרואים עצמם בהנהגת המפלגה שלא התמודדו' כמו למשל שלי יחימוביץ', הסוציולוגית מהזן הכי פרימיטיבי שקיים. רק העובדה שאלה הם הפנים של הנהגת המפלגה אפשרה את בחירתו של גבאי".



"צוות התעמולנים השמאלני אורלי וגיא אפילו לא התביישו, ושלחו לו זר פרחים, בשעה שבפעמים אחרות הצמד לא חמד הזה הוקיע במילים חריפות עם פרשניות אינפנטיליות את אלה שיצאו עם מצנח קטן בצורה משמעותית מהמצנח שאיתו יצא גבאי מחברת בזק. אורלי וגיא הם אנשים בעלי יושרה, אבל בינינו, הם בסך הכל אנשי תעמולה שמאלנית". 

"אז איך החל אדון גבאי את הקריירה הציבורית שלו אתם שואלים? אבי גבאי עבד במשרד האוצר והיה אחראי על תחום התקשורת ובזק. לאחר מספר שנים הוא פרש מתפקידו, ומה אתם חושבים שהוא עשה לאחר שפרש? הלך לעבוד בחברת בזק".

"עכשיו, אין דבר שהשמאל הפרימיטיבי לא מוקיע אותו יותר כאשר המהסדר, או כמו שהם קוראים לו הרגולטור' הולך לעבוד אצל המוסדר מיד בסיום תפקידו. וזאת הקריירה העסקית של אדון גבאי הוא הפך ממהסדר למהוסדר בלי תקופת צינון של שעה אחת,. 
"לא היה בתולדות מדינת ישראל מקרה בו אדם שאינו חבר כנסת נבחר להיות מועמדה לתפקיד ראש הממשלה, כאשר ניסיונו הפוליטי הכושל כל כך והוא היה במשך שנה שר לאיכות הסביבה. במקום להתעסק בנושא מכל האמוניה בחיפה הוא התעסק בניסיונות בלתי פוסקים להשאיר את הגז באדמה, בשעה שכל דולר שיוצא מהאדמה מכניס 60 סנט למדינת ישראל".
"בגדול, זהו ציר הכישורים של גבאי להיות ראש ממשלה במדינה. אבל זה לא הפריע כשעה אחרי פרסום תוצאות הפריימריז למנגנון הסקר שקר להתחיל לפעול. מיד יש סקר שמודיע כי אם יהיו בחירות מפלגת העבודה תקבל 20 מושבים בכנסת, דבר שלא אפשרי לבדוק בזמן אמת כי מחר לא יהיו בחירות". 
הגברת אסתי פרז וחנן קריסטל, שני השמאלנים הקיצוניים שהסבירו לנו מדוע הליכוד עומד להיות מובס, כבר מפרשים מה עתיד להיות במדינה בהתחשב בסקר שקר שבא לעולם כדי לנסות באופן מלאכותי להראות שהנה, בא המושיע החדש. ואבוי למושיע שאלה הם סרסורי התקשורת שלו. אני בטוח שביום הבוחר האמיתי, כולם יתעוררו למציאות כמו שהם עשו לפני למעלה משנתיים".