ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק המשיך ותקף בחריפות הערב את ראש הממשלה בנימין נתניהו סביב החשדות נגדו ודרש ממנו להתפטר. "ראש הממשלה לא יכול לכהן לאחר שהוחלט להגיש נגדו כתב אישום. זה לא רק חוק יבש – זה החיים של בנינו", אמר ברק כשהוא מתייחס לציטוט של איילת שקד שטענה כי על נתניהו להישאר בתפקידו גם אם הפרקליטות תחליט להגיש כתב אישום בתיק 1000 או 2000. 

"כל המעגל הקרוב סביב נתניהו קורס אל משפטי שוחד, מרמה והפרת אמונים וכשיוחלט להגיש גם נגדו כתב אישום, הוא ינהל ישיבות מול קבינט בבוקר, יתפתל מול שופט ועורכי דין בצהריים ובערב יחליט לפטר את המפכ"ל, או לצאת חלילה למלחמה?", אמר ברק. "לא יקום ולא יהיה". 
ברק טען כי "לא מדובר בעניין של ימין ושמאל". "העליון פסק מזמן שנאשם לא יוכל להישאר בתפקיד שר, אז ראש ממשלה הוא יכול להיות? אולמרט נלחץ להתפטר לפני שעוד הוחלט להגיש כתב אישום תראו ביוטיוב מה נתניהו חשב על זה אז". 

הוא המשיך ותקף את שרי הממשלה שלא לוחצים על נתניהו להתפטר: "הם נראים כמו ארנבות שקפאו מול הפנסים. אנחנו ביחד נצטרך לטלטל אותם, ומוטב שעה אחת, קודם זה החיים של כולנו". 
 
דברים דומים השמיע גם יו"ר העבודה החדש, אבי גבאי, שאמר: "מנתניהו כבר אין לנו ציפיות, אבל איפה שותפיו לממשלה? אלה שאמורים לומר לו עד כאן? לומר זה הרי לא עניין של ימין ושמאל".
כזכור, במסמך שהגישה משטרת ישראל לבית המשפט בראשון לציון היום (חמישי), נכתב כי ראש הממשלה בנימין נתניהו חשוד בשוחד, מרמה והפרת אמונים. מטעמו של ראש הממשלה נמסר: ״אנו דוחים על הסף את הטענות המופרכות שמושמעות נגד ראש הממשלה. מסע הצייד להחלפת השלטון נמצא בעיצומו, אבל הוא נידון לכישלון, מסיבה פשוטה: לא יהיה כלום כי לא היה כלום״.