לאחר ההתפתחות הדרמטית בחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות גיוסו של ראש הלשכה לשעבר ארי הרו כעד מדינה, התייחסו הבוקר (ראשון) הפרשנים רביב דרוקר ואמנון אברמוביץ' בגלי צה"ל לנושא. "נתניהו הוא ראש הממשלה הראשון בישראל שנחקר בהזהרה על תקופת כהונתו כראש ממשלה", אמר אברמוביץ', שהוסיף: "החשוד מוכר למשטרה, זה מדויק להגיד עליו".

אברמוביץ' התייחס לגיוס של הרו ואמר: "למעשה ישנם חידושים מעטים. המשטרה אמרה כבר לפני חודשים ארוכים שתמליץ להעמיד לדין את נתניהו. ארו זה תפנית והוא יודע על ראש הממשלה יותר משרה והוא היה בקשר עם כל התורמים". גם פרשן ערוץ 10 רביב דרוקר התייחס לנושא הרו: "פתאום יש בן אדם מהסביבה של נתניהו שיכול להעיד על דפוס. יש לך עד שיכול לספר איך זה מתבצע בדיוק" .

ארי הרו לצידו של נתניהו. צילום: פלאש 90
ארי הרו לצידו של נתניהו. צילום: פלאש 90


פרשן ערוץ 2 התייחס ללוחות הזמנים בחקירה והדגיש: "הקצב שלנו בתקשורת איננו הקצב של מערכת המשפט וישנם הפרשי זמן אדירים. המשטרה המליצה להעמיד לראשונה את אולמרט ב-2008 והוא הורשע ב-2014". גם דרוקר הסכים בנושא לוחות הזמנים עם אברמוביץ' ואף הדגיש: "לפני הרבעון האחרון של 2018 אנו לא צפויים למשהו דרמטי. אף אחד בקואליציה לא יזעזע. כל ראשי הקואליציה נמצאים בתפקיד חייהם". הוא הוסיף: " חשבתי שלא צריך למנות את מנדלבליט כי הוא היה מזכיר של נתניהו. הוא גרר חודשים ארוכים רגליים, החקירה נגררת שנה וארבעה חודשים". 
"תיק 1000 זה תיק של טובות הנאה של 700 אלף שקל. מחפשים אינטרסים של נותני המתנות ודיווחנו בחודש שעבר שהם זוהו. לפי שעה 1000 זה התיק המוצק היחיד. תיק 3000 לא מגיע בינתיים לנתניהו", אמר אברמוביץ'. לגבי תיק 2000 הוא אמר: "2000 יהפוך מוצק רק אם בתיק הזה מנדלבליט וניצן יצליחו לגזור ולבודד עסקה כלכלית". דרוקר הסכים: " אף פעם לא תירגמו בישראל יחסים בין מו"ל לפוליטיקאי למעשים פליליים. היועמ"ש לא יתגלח בפעם ראשונה על כתב אישום כזה על ראש ממשלה". 
אברמוביץ' סיכם: "לא יודע לצפות את התנהגות הפוליטיקאים מהליכוד. נתניהו תמיד שם אינטרס פרטי משפחתי שלו על פני אינטרס המדינה. העניין יימשך עוד הרבה זמן".