ארי הרו ובנימין נתניהו. צילום: פלאש 90
ארי הרו ובנימין נתניהו. צילום: פלאש 90

ביטן מארגן כנס תמיכה גדול בראש הממשלה שיתקיים ביום רביעי הקרוב בגני התערוכה בתל אביב בהשתתפות שרי הליכוד וחברי הכנסת של הסיעה. "אנו קוראים לפעילי הליכוד להגיע לגני התערוכה. זה לא פעם ראשונה שהליכוד מאחד שורות באירועים כאלה גם כדי שהפעילים יצטרפו מתוך אמונה בהסברה היום יומית מול הקהל הרחב וגם כדי לגלות תמיכה בראש הממשלה. אני הזמנתי את ראש הממשלה ואני חושב שהוא יגיע".

לשאלה האם הוא מזהה ניסיון של גורמים בקואליציה לנצל חולשה של נתניהו כדי לצבור הישגים, אמר ביטן כי כרגע הוא לא מזהה ניסיונות כאלה משום שהכנסת בפגרה.

לגבי מס חוק דירה שלישית שבוטל על ידי בג"ץ אמר יו"ר הקואליציה כי "ראש הממשלה הודיע לפני חודש וחצי שאם בעקבות בג"ץ שר האוצר משה כחלון ירצה להחזיר את החוק לדיון אנו נחזירו לדיון למרות שאנו מתנגדים לחוק. ועדת הכספים מתכנסת הרבה בפגרה, וכחלון מבקש שהיא תכין את החוק במהלך הפגרה לקריאה שנייה ושלישית. אבל בסופו של דבר החוק לא יעבור מחר בבוקר כי אנו בפגרה. נראה לי שזה יעבור אחרי הפגרה".

בסיכום דבריו הדגיש ביטן כי "הקואליציה מאוד יציבה כיוון שכל החלקים שלה מאוד מרוצים מהממשלה ומהתפקוד שלה לכן נושא החקירה כרגע לא ישפיע. גם החקירה לוקחת זמן וכל אחד כולל בנט ושרים אחרים ממפלגות אחרות ירצו לראות לאן זה מתקדם".