"יש מסע מתוזמר שבינו ובין עיתונות אני רואה מעט מאוד קשר", כך אמר הערב (שלישי) העיתונאי נדב העצני, שהתייחס בתוכנית של אריה אלדד וספי עובדיה ב-103FM להחלטתו של רה"מ נתניהו להגיש בקשה לדיון נוסף בבית המשפט, לאחר שזה החליט שעליו לחשוף את מועד ומשך שיחותיו עם בכירי העיתון ישראל היום, כולל הבעלים שלדון אדלסון



"הדרישה לחשוף לכאורה אינפורמציות מוכמנות היא בעיני מגונה ולא ישרה וחלק ממהלך כולל שמתנהל היום, שבינו לבין עיתונות אני רואה מעט מאוד קשר. זה במסגרת המסע להרים את דגל השחיתות", אמר העצני. "אני לא נמנה על חסידיו של נתניהו ומבקר אותו לא מעט. אבל יש תופעה של עיתונות לא ישרה והגונה שהיא למעשה לא עיתונות, המהלך של ערוץ 10 הוא חלק מזה". 






העצני אף התייחס למשברים שעברו על ערוץ 10 ואמר: "היה מקום לדוגמא לדרוש את פירוט כל השיחות של נתניהו עם מילצ'ן, בהקשר של למה צריך למחול לערוץ 10 על החובות שלו".

העיתונאי אף תקף את ידיעות אחרונות ואמר: "בחודשים האחרונים ישראל היום ואדלסון הוכיחו שהם לא בכיס של נתניהו בניגוד לתאוריות הקונספירציה. ומאוד לא אהבתי את הפולחן שעשו שם לנתניהו במשך תקופה ארוכה. אבל מה עם ידיעות אחרונות? בתיק 2000 נחשפה העובדה שמו"ל העיתון נוני מוזס מוכן להכפיף כל נורמה עיתונאית לאינטרסים שלו".  

מו"ל ידיעות אחרונות מוזס. צילום: קוקו
מו"ל ידיעות אחרונות מוזס. צילום: קוקו


הוא הוסיף: "ההתנהלות העיתונאית - כל המהלך הזה של רביב דרוקר וערוץ 10, וגם של בן כספית, אנו רואים פרמטרים של עיתונות שבעיני היא לא עיתונות. בוא נשווה את ההגנה המוחלטת, האתרוגית שהייתה במקרים אחרים. יש כאן התנהגות לא ישרה. צריך גם להיות ישרים והוגנים והפרמטרים לא הגונים ולא מקצועיים".