לאחר בדיקת הפוליגרף הפרטית שעברה בהצלחה שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, טען הבוקר (ראשון) בכאן ב' פרקליטה, עורך הדין יוסי כהן, כי הוא "יתפלא מאוד אם יגישו נגדה כתב אישום". במקביל, עו"ד עמית חדד ממשרדו של כהן הצהיר בגל"צ כי "כל פרטי השיחות בין רה"מ לאדלסון יועברו". 



"אני אומר לכם שאני אתפלא מאוד שיגישו כתב אישום נגד הגברת נתניהו", אמר כהן, שהוסיף: "תחשבו שאתם שומע כל יום עליו דברים מכוערים מאדם כזבן, אלים, אדם שרימה (מני נפתלי). אתם רוצים לדעת כמה עבירות האדם הזה עשה? היא רצתה להעמיד דברים על דיוקם. הוא רמאי ושקרן פתולוגי".



שלדון אדלסון. "מועדי השיחות שלו ושל נתניהו ייחשפו". צילום: רויטרס
שלדון אדלסון. "מועדי השיחות שלו ושל נתניהו ייחשפו". צילום: רויטרס



לדבריו, "הציבור מולעט בשקרים של נפתלי. זה לא נכון שכל החקירה התחילה בגלל שהוא פנה למשטרה. במשטרה ראו שהוא משקר אז עברו לעניין אחר, העניין של המטפלת. הוא ראה שהמטפלת במעון מטפלת באביה של הגברת נתניהו הוא דיווח על כך למשטרה. הוא לא ידע שהיא עזבה את המעון והגברת נתניהו שילמה לה מכספה הפרטי".



הוא הוסיף כי "בחודשים האחרונים אמצעי התקשורת דיווחו כי על זה עומדים להעמיד אותה לדין. לא סביר שתועמד לדין בכלל אי אפשר להעלות על הדעת. לא על כוס התה שהגישו לאביה ז"ל וגם על החשמלאי".



עו"ד חדד: "נמסור את כל פרטי השיחות עם אדלסון"


עו"ד חדד טען כי רה"מ לא קשור לפרשה 3000: "אני לא יודע עוכב לחקירה הבוקר. אנחנו לא קשורים לפרשה 3000, זה מה שהובהר פעם אחר פעם. יש פה ניסיון להדביק את ראש הממשלה לפרשה שהוא לא קשור אליה".



מני נפתלי. "שקרן פתולוגי". צילום: אבשלום ששוני
מני נפתלי. "שקרן פתולוגי". צילום: אבשלום ששוני



מלבד זאת, הוא אישר כי ייחשפו כל מועדי השיחות בין נתניהו לשלדון אדלסון. "יש בסיס חברי מיוחד בין רה"מ לבין אדלסון. מה שקורה הוא שיש שיחות פרטיות ואחרות. מותר לרה"מ שיהיה לו מרחב של פרטיות, אך לגופם של דברים - אין כאן שום דבר מיוחד. הכל יפורסם. זה לא דבר מיוחד - כולם מדברים עם מו"לים. אנחנו לא מסתירים את החומרים, אנחנו מוסרים את הכל". 



בתוך כך, הוא הסביר על הבדיקה במכונת האמת שביצעה רעיית רה"מ, הוא סיפר: "הבדיקה נעשתה לבקשת גוף תקשורת. אני חשבתי שלא נכון לעשות את הבדיקה הזו, אבל שרה התעקשה על כך. משטרת ישראל לא עשתה פוליגרף והרעיון לא עלה מצדה. כל כלי תקשורת פנה אליה והציע לה לעשות את זה, והיא החליטה לעשות את זה. התוצאות הן ברורות וחדשות, והופכות את הקערה סביב כל מה שקורה במעון רה"מ. היא מראה שהוצאות מעון רה"מ עלו בתקופת מני נפתלי. יש כאן תמונה ברורה וצריך לדעת לקרוא אותה".



שרה נתניהו. "אתפלא אם יוגש נגדה כתב אישום". צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שרה נתניהו. "אתפלא אם יוגש נגדה כתב אישום". צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



הוא הוסיף כי "העניין של הכתב אישום ממש לא גמור. אנחנו מתחילים לראות תמונה שונה בתכלית מזו שהסבירו לנו שקרתה. לשרה יש יתרון על כל אחד מאיתנו כי היא חוותה את הדברים בזמן אמת".



לדבריו, "אם יהיה כתב אישום נוכל לקבל את החומר ולשכנע שהדברים לא היו. צריך לבוא ולבדוק. התפרסמו מספיק דברים בתקשורת והתחלנו להעביר אותם במבחן הביקורת. כמויות האוכל לא מסתדרות וגם כמויות הניקיון. אנחנו יודעים שכשמני נפתלי מתחיל לעבוד במעון רה"מ הוא אמר שיש לו 12 שנות לימוד, אך בהמשך מגלים שזה לא כך. אני מניח שמה שהוא עשה ביום הראשון הוא עשה גם ביום האחרון. המשטרה לא סגרה את התיק בעניין ההטרדה המינית. העובדת שהתלוננה הלכה לפוליגרף בחסות מעריב ויצאה דוברת אמת".