ראש הממשלה נבימין נתניהו התייחס היום (חמישי) בחשבון הפייסבוק שלו לפרסומים האחרונים בפרשת הצוללות, אשר מקשרים אותו ואת בן דודו, עורך הדין דוד שמרון, לפרשה באופן עמוק יותר משפורסם עד כה. בפוסט טען נתניהו כי פרסום זה, יחד עם פרסומים נוספים בנוגע למשפחתו שפורסמו במהלך החג, הם חלק מקמפיין מתוזמן נגדו, קמפיין שמטרתו להדיחו מראשות הממשלה, וטען כי מדובר ב-"פייק ניוז".



"בערב חג סוכות מוחזרה כתבת שער על רעייתי שרה, שכל הכותרות המכפישות בה יתבררו כמופרכות לחלוטין בשימוע", כתב נתניהו בפוסט, והוסיף כי לאחר מכן, "בערב שמחת תורה הם מיחזרו כתבת שער נגדי עם טענות של בוגי יעלון שכבר הופרכו על ידי פרקליט המדינה (שאמר שוב לפני ימים אחדים שרה״מ אינו קשור בשום צורה לפרשת כלי השיט ואינו חשוד בדבר). בין לבין הם מיחזרו כתבת רכילות מכפישה על בני יאיר. זה רק אני, או שגם אתם מזהים פה קמפיין?", שאל ראש הממשלה.



בהמשך טען נתניהו כי "הציבור לא מתרשם מהקמפיין האגרסיבי שנשען על סיגרים וחמגשיות. לכן מנסים בכל דרך לקשור אותי בכוח לחקירות שאין לי כל קשר אליהן. הם יודעים שבסוף לא יישאר כלום, חוץ מכמה עשרות חברי הכנסת שנשלחו מטעמם כדי להצביע בעד סגירת 'ישראל היום'. אגב, אם הם באמת היו בודקים את העובדות, הם היו מגלים שביטול המכרז עליו מדבר יעלון נעשה על פי בקשה בכתב של... משרד הביטחון בראשות בוגי יעלון! זהו אותו בוגי שאמר שבוע לפני שנאלץ לוותר על תיק הביטחון בנסיבות פוליטיות, שיש לנו ראש ממשלה מצויין".