על רקע ההחלטה לחשוף מסמכים שהיו חסויים עד כה, העוסקים ברצח נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ון קנדי, הסביר היום (רביעי) עורך עיתון "ליברל", רותם דנון, בתכניתם של  נסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ברדיו 103FM, כי "אחת התיאוריות הרווחות היא שמדובר בסוכן כפול שרצח את הנשיא האמריקאי", והוסיף: "יש עשרות תיאוריות, זה מזכיר לי את מה שקורה סביב רצח תאיר ראדה". 



"אני במתח, זה לא שהחומרים היו חשאיים לחלוטין, המדיה התעסקה בנושא שוב ושוב כך ש-90% מחומרי החקירה כבר נחשפו. ישנם עשרות תיאוריות קונספירציה על הרצח שהוזנו לאורך השנים לאחר התגלו קשרים בין המאפיה ל-CIA, כאשר מדובר בין היתר בקשרים של סוכנים כפולים ועוד. זה מזכיר לי מאד את תיק תאיר ראדה, שכל נתון יכול להוביל לתיאורית קונספירציה אחרת. זהו התיק שסוקר הכי הרבה בתקשורת".



 


כשנשאל מהם הפרטים שעוד לא פורסמו סיפר: "אלו חומרים שביקשו שיישארו חסויים בגלל פעולות חקירה מסוימות של ה-CIA. אחת מהתיאוריות הרווחות היא שמדובר בסוכן כפול שרצח את הנשיא ונשאלת השאלה מדוע הוא לא נעצר בשדה התעופה. אם היו כשלים בתפקוד ה-CIA או נושאים רגישים שלא היה ניתן לחשוף עד כה, ממחר כולנו נדע אותם".

הוא הוסיף כי "אני מניח שלא נגלה באמצעות הפרטים החדשים מי היה הרוצח". על מועד חשיפת פרטי החקירה טען: "דונלד טראמפ לא קם בבוקר יום אחד והחליט להסית את סדר היום וביקש לחשוף את פרטי חקירת רצח ג'ון קנדי, לטראמפ אמנם ישנה טינה רבה כלפי הסוכנים של ה-CIA וחשיפת פרטי החקירה אכן תשרת אותו, אך תאריך חשיפת המסמכים נקבע עוד לפני כניסתו של טרמאפ למוסד הנשיאות".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן