תגובות סוערות ברשת הבוקר (שישי) לפרסום לפיו שר האוצר משה כחלון אמר למקורביו כי קיבל הצעה של חצי מיליון שקל מאבי גבאי, יו"ר המחנה הציוני הנוכחי, על מנת שיצרף אותו למפלגת כולנו. גבאי הכחיש בפוסט שהעלה לטוויטר את הטענה כי בא בהצעה כספית לכחלון לאחר פרישתו מהליכוד. 

"כפי שהקפדתי בפריימריז, אני לא נגרר להשמצות אלא בונה אלטרנטיבה שלטונית שתחליף את שלטון נתניהו בשלטון שעובד עבור עם ישראל. כל שיש לי לומר על הספין התורן הוא שבדיקה פשוטה באתר מבקר המדינה תגלה תרומה של 5,500 שקל וערבות שניתנה (כפי שעשו חברים נוספים במפלגה) והיא הוחזרה במלואה. ממשיך להתרכז בדברים החשובים. בשבוע הבא כנסים בנהריה, בית שמש, נחל עוז ויהוד", כתב יו"ר המחנה הציוני.

ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) תקפה בחריפות את שר האוצר: "כחלון כקטינה עניה, קורבן זנות. לא מאמינה לו, מאמינה לגבאי, ומכירה טוב את שניהם. אבל מביש מה ששר האוצר מעיד על עצמו: הוא פיתה אותי, לא היה לי כסף לאספרסו, כל מי שבא עם כסף הייתי לוקח, ושאר טקסטים הזויים - בקיצור, פנוי למכירה. מסביר שוב את מתווה הגז וקובי מימון".  


כתב "החדשות", ציון נאנוס, צייץ: "לפי גרסת כחלון - הוא לקח את גבאי למפלגתו בשביל 500 אלף שקל ואחר כך מינה אותו לשר. בעצם,הוא מצהיר כאן על סוג של שוחד בחירות. שר תמורת חצי מיליון שקל. גבאי כבר הבהיר שזאת ערבות שהוחזרה, אבל בכל מקרה, כחלון, כדי לפגוע בגבאי, מפיץ סיפור שמוציא אותו עצמו רע. ואגב, המשפט שמצוטט מפי כחלון: 'לא היה לי כסף לאספרסו בארומה', לא ממש משתלב עם ידיעות כאלה על השכר שקיבל במכללת נתניה שנה ורבע לפני הערבות על חצי מיליון שקל". 



העיתונאי רועי עידן כתב: "עוד נותני ערבות למפלגת כולנו בבחירות 2015, מתוך הדו"ח שהוגש לרשם המפלגות. האם גם אלי אלאלוף עשה את אותה קומבינה לכאורה של גבאי? ומה עושים שם פטרוני המחאה שילוח ופרידן? ועוד כמה שמות מעניינים".