שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר היום (שישי) את פצועי הפעולה בג'נין. לעיתונאים שהיו במקום אמר כי "אני רוצה להודות עוד הפעם לכוחות הביטחון על העבודה המצוינת, על האומץ, על המקצועיות. המלחמה בטרור זה לא אירוע חד פעמי, זה מאמץ מתמשך, וכמובן מגיעה תודה באופן מיוחד לאותם לוחמים של ימ"מ שגילו גם אומץ לב, גם נחישות". 

שר הביטחון הוסיף כי הוא בטוח שהמחבל אחמד ג'ראר, שהצליח להימלט "ייתפס במהרה ונסגור איתו חשבון". לדברי ליברמן, "הוא צריך לדעת שהוא חי כרגע חיי כלב בבריחה, הוא חי על זמן שאול, ונשיג אותו". 
עוד אמר השר, כי "באופן כללי צריך להבין שחמאס, שמתקשה להוציא היום פיגועים מרצועת עזה ונמצא שם במצב מאוד מאוד קשה, מנסה כרגע להוציא פיגועים מיהודה ושומרון וגם מנסה לפתח זירות חדשות, קודם כל בדרום לבנון. מה שצריך להדאיג זה הניסיון שלהם לפתח תשתיות טרור בדרום לבנון ולנסות גם משם לאיים על מדינת ישראל". 

"אנחנו לא נסכים שמצד אחד חמאס ידבר על המצוקה, על הסיוע ההומניטרי ומצד שני ינסה להוציא פיגועים מיהודה ושומרון, או לבנות תשתיות טרור בדרום לבנון, זה לא יהיה", הבהיר השר. "גם כל הידידות פתאום בין הנציג הבכיר של חמאס, סלאח עארורי, לנסראללה, לחיזבאללה, זה דבר שאנחנו עוקבים אחריו ולכל התפתחות תהיה תשובה הולמת".
ליברמן נשאל לגבי זהות המחבל שברח ולאן וענה כי "אנחנו יודעים הכל, מי המחבלים, מי הסייענים, מי האנשים הנוספים שהיו סייענים לפיגוע ונגיע לכולם. אף אחד לא יסתובב חופשי, נגיע לכולם, נביא את כולם והם ישלמו את מלוא המחיר".

בתשובה לשאלה מדוע הוחלט להשתמש בימ"מ ולא באחת מיחידות צה"ל,ענה השר כי "ימ"מ זו יחידה שההתמחות שלה זו לוחמה בטרור, מדובר באירוע טרור מובהק ושיתוף פעולה בין צה"ל למשטרה, בין צה"ל למשמר הגבול ובין ימ"מ. היו פה עוד גורמים נוספים, גם שב"כ, גם משטרת ישראל. היכולת הזו, הסינכרוניזציה הזאת, בין כל גורמי הביטחון, צבא, משטרה, שב"כ, זה משהו שהופך את הפעילות שלנו לכזאת אפקטיבית".

לבסוף התייחס השר למצב בלוחמים שנפצעו ואמר כי "המורל גבוה, אלה חבר'ה באמת מן הטובים שיש לנו ואני בטוח שעם המוטיבציה שלהם נראה אותם מהר מאוד חוזרים לשירות".