חבר הכנסת אלי אלאלוף (כולנו) הודיע הבוקר (שבת) באירוע שבתרבות בבאר שבע כי הוא צפוי לפרוש מהפוליטיקה, בתום הקדנציה הנוכחית. "מההתחלה הודעתי שאני מגיע לקדנציה אחת, מסיים אותה וחוזר לאשתי", הסביר והדגיש: "הגעתי לתקופה מוגבלת, כדי להתמודד עם נושא העוני, זו האובססיה שלי". הוא שיגר אמירה עוקצנית ואמר כי "ישנם חברי כנסת במשכן, שהדבר היחיד שמעניין אותם זה להיבחר מחדש". 
יושב ראש ועדת הרווחה התייחס למצב הדיור המדינה הציבורי במדינה, ואמר כי "השמאל עשה טעות כשהוא מכר את הדיור הציבורי לאנשים פרטיים". הוא ציין כי "בעבר היו 110 אלף יחידות דיור בדיור הציבורי, ומכרו 60 אלף מתוכן. לדבריו, העובדה שמחירי הדיור לא ירדו מספיק היא פאשלה של מפלגת כולנו. 

אחד מהנושאים הנמצאים בטיפול הוועדה ברשותו היא משבר קצבאות הנכים. "מי שלא הצמיד את הקצבאות, החל משנת 2003, זה שר האוצר בנימין נתניהו ואחריו זה לא טופל בכלל", הסביר, "אני מטפל בנושא הזה בשקט, בלי כותרות". לדבריו, אין הנאה בטיפול בעניין הזה. "בארגוני הנכים אחד אוכל את השני".
אלאלוף ציין כי הוא מתנגד לגירוש של המסתננים בחזרה לאפריקה. "העם היהודי סבל מספיק מעינויים ומגירושים לאורך השנים, ועמדתנו צריכה להיות כמו זו של בגין, שהסכים לקבל אוניית פליטים מוויאטנם", אמר, "אחד מהבנים שהגיעו הוא מפקד חיל הים לשעבר אליעזר צ'ייני מרום". הוא הוסיף: "אנחנו צריכים למצוא דרכים אנושיות יותר לטפל במצב, מאשר לגרש אותם מהמדינה, בתקופה שבה אנחנו רוצים במילא לייבא עשרות אלפי עובדים זרים לחקלאות ולסיעוד".
לטענתו, התרגיל הזה נובע מכישלון ממשלתי. "אל תשכחו שהממשלה היא זו ששלחה את האוטובוסים לגבול מצרים וזרקה את המסתננים בתל אביב ללא שום תכנון ולקיחת אחריות", ציין, "אי אפשר להתחמק מהעובדה הזו". 
חבר הכנסת התייחס גם לחקירות ראש הממשלה והצהיר: "אף פעם לא קיבלתי סיגרים או שתיתי שמפניה ולא נתתי דברים מהסוג הזה". הוא סיפר כי "בוועדה מנסים להגיע אלי באמצעות לוביסטים, על מזון בריא ותמרוקים ואני מקווה שלא אפול פעם בפח הזה". הוא הוסיף כי "מי שעושה את זה - צריך להתבייש בזה, אבל אני לא שופט, בשביל זה יש את מערכת המשפט".