מהדורת החדשות של ערוץ 20 מפרסמת הערב (חמישי) סקר מנדטים ראשון מאז עלתה לאוויר בתחילת השבוע. מהסקר עולה כי מפלגת הליכוד מובילה עם 30 מנדטים, בעוד יש עתיד במקום השני עם 19. אורלי לוי-אבקסיס, הכוכבת הגדולה של הסקרים האחרונים מגיעה לחמישה מנדטים, כמו ישראל ביתנו, מפלגת האם שלה.



עוד עולה מהסקר שנערך על ידי מכון המחקר "סמית" כי המחנה הציוני עם 13 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 12 מנדטים, הבית היהודי עם עשרה מנדטים והמפלגות כולנו, יהדות התורה ומרצ עם 7 מנדטים כל אחת. מפלגת ש"ס בראשות אריה דרעי מגיעה לחמישה מנדטים.



לפני כשבועיים וחצי פרסמו מהדורות "החדשות" וחדשות עשר סקרים שגם מהם עלה כי הליכוד בראשות בנימין נתניהו ממשיך להוביל. ב"חדשות" קיבלה מפלגת השלטון 30 מנדטים לעומת 29 בחדשות 10. יש עתיד הייתה המפלגה השנייה בגודלה עם 21 כיסאות ב"החדשות" לעומת 24 בחדשות 10 והרשימה המשותפת הייתה המפלגה השלישית בגודלה עם 12 ו-13, המחנה הציוני צנחה ל-11 ו-13 מנדטים, והבית היהודי עלה ל-11 בשני הסקרים. 



מרצ עלתה לשבעה מנדטים ב"החדשות" ותשעה בחדשות 10. כולנו איבדה מכוחה וירדה לחמישה ושישה מנדטים בהתאמה. מפלגתה של אורלי לוי אבקסיס, רשמה הישג יפה כבר אז וקיבלה חמישה מנדטים בסקר של החדשות.



ישראל ביתנו קיבלה ארבעה ושישה מנדטים. יהדות התורה שמרה על כוחה פחות או יותר עם שישה מנדטים ב"החדשות" ושבעה בעשר ואילו ש"ס קיבלה ארבעה מנדטים בסקר אחד וחמישה בשני.