שר התקשורת איוב קרא התראיין היום (שני) בערוץ הכנסת והתייחס לניצחון ישראל באירוויזיון ולעובדה שהתחרות צפויה להתקיים בארץ בעקבות כך בשנה הבאה. "מבחינת החוק האירוע נופל תחת אחריות משרד התקשרות, אבל אמרתי שאם יש שר שמבין יותר טוב ממני בדברים האלו אז אין לי בעיה שהוא יהיה חלק מזה".



"אני רוצה מאוד שזה יהיה בירושלים, אבל לא יודע איך זה ייגמר. בסוף אבל אנחנו מושכים לירושלים", הוסיף קרא. שר התקשורת אף סיפק התבטאות מעניינת, שכלל לא בטוח שתוכל לעמוד במבחן המציאות, או בתקנון של תחרות הזמר האירופאית הפופולרית: "אנחנו הולכים להזמין את סעודיה ומדינות המפרץ כדי שייקחו חלק בתחרות. עכשיו שאנחנו במערכת יחסים טובה עם ארה"ב ועם מדינות באזור אז זה הזמן". 



אלא שחשוב לציין שסעודיה ומדינות המפרץ אינן חברות באיגוד השידור האירופי EBU - הארגון שמארגן על תחרות הזמר שקיימת כבר עשרות שנים, בה משתתפות מדי שנה רק המדינות החברות בו, כולל ישראל ומהשנים האחרונות גם אוסטרליה - שאינן מדינות אירופאיות.  

עוד קובע תקנון ה-EBU כי מדינות חדשות שמעוניינות להצטרף לתחרות, חייבות להיות חברות בו - ולשדר את התחרות שנה לפני שישתתפו בפעם הראשונה, כך שגם אם סעודיה או דובאי יחשבו על הצטרפות, זה לא יקרה בתחרות שתיערך במאי 2019 בישראל.
שר האוצר משה כחלון התייחס לנושא התחרות לאחר זכייתה של נטע ברזילי בשבוע שעבר, ואמר כי "האירווויזיון יהיה רק בירושלים. ביקשתי להכין הצעת תקציב. זה רץ באזור 120 מיליון שקלים אבל יש גם הכנסות. נתקצב את זה. הצבעת הקהל היא הניצחון האמתי. כיף לראות שלפעמים אפשר לדלג מעל הממסד והפוליטיקה".