שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (שני) בישיבת סיעתו למתיחות בדרום. "צריך להיות ברור שאנחנו לא מוכנים לקבל את שגרת העפיפונים ולא את המהומות על הגדר וניסיונות לפרוץ אותה ולגרום נזקים לעבודות. נפעל בהתאם לאינטרס הישראלי בעיתוי הנוח לנו", אמר. הוא הוסיף כי "אני לא מתכוון להשאיר חשבון פתוח ונסגור את כל החשבונות עם חמאס, הג'יהאד האסלאמי ויתר המחבלים שפועלים נגדנו ברצועת עזה".



ליברמן ציין כי עד היום שוגרו 600 עפיפוני תבערה לעבר שטחי עוטף עזה. ו-400 מהם יורטו על ידי אמצעים טכנולוגיים. 200 העפיפונים שהצליחו ליפול בישראל גרמו ל-198 שריפות שהציתו 9,000 דונם של גידולים חקלאיים ויער. 



ליברמן התייחס גם לסערת האזנות הסתר, שנחשפה בתוכנית עובדה: "אף אחד לא מעלה על דעתו להאזין לדרג מדיני, יש כללים מאוד ברורים להאזנות סתר, הכל חייב להיות באישור שופט. יש נהלים לגבי שותפי סוד. הם חלים על כולם. ראיתי את המהומה. נראה לי שזה מופרך לחלוטין". 

שר הביטחון דיבר על תופעת האזנות הסתר באופן כללי ואמר כי בישראל משתמשים בכלי הזה בצורה שלא קיימת בשום מדינה בעולם. "אם באירופה יש 100 מקרים כאלה בשנה, בישראל מדובר באלפים", טען שר הביטחון. 
יו"ר ישראל ביתנו נשאל על עלייתו לארץ של המיליארדר רומן אברמוביץ': "אני מציע לבדוק כמה הוא תורם למוסדות הרפואיים בישראל, לארגוני צדקה. אני בטוח שמדובר עשרות מילוני דולרים. זה חיובי שאיש ברמתו הופך לאזרח מדינת ישראל". ליברמן אף התבדח ואמר ששמע שמועה שאברמוביץ' עשוי להתמודד למועצת ירוחם. "אנחנו בטוח נתמוך בו", אמר.