הדיווחים על ביטול המשחק בין נבחרות ישראל וארגנטינה, שאמור היה להיערך במוצאי שבת באצטדיון טדי בירושלים, עוררו זעם לצד שמחה במערכת הפוליטית. ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) חגג את ההחלטה המסתמנת, כשכתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "מברך את נבחרת ארגנטינה על ההחלטה לבטל המשחק באצטדיון אלמאלחה. העולם צריך ללחוץ על ישראל כדי שתקבל את החלטות האו״ם למען שלום בלי כיבוש". כמו כן, הדיווחים משכו את תשומת לב תקשורתית רבה, כאשר כותרת בולטת במיוחד הייתה זו של האתר החרדי "כיכר השבת", שבחר לציין כי "השבת ניצחה".



ח״כ יוסף ג׳בארין, חבר מפלגתו של זחאלקה, אמר כי "ממשלת הימין צריכה להבין שאינה יכולה לדרוס ברגל גסה את החלטות האו״ם וכללי המשפט הבינלאומי ולצפות שהעולם יתעלם מכך. מלכתחילה הממשלה עשתה פוליטיזציה למשחק ולחצה להעבירו לירושלים מטעמים פוליטיים, והיא משלמת כעת את המחיר על פוליטיזציה זו. בצל ההרג ההמוני בעזה, הרחבת ההתנחלויות, וההתכחשות המוחלטת לזכויות העם הפלסטיני, ביטול המשחק הוא תשובה עולמית הולמת לממשלת הכיבוש והדיכוי".



חבר הכנסת איציק שמולי (המחנה הציוני) תקף את שרת התרבות מירי רגב, והפנה כלפיה אצבע מאשימה: "רגב עשתה פוליטיקה וקיבלה פוליטיקה. הלך הכדורגל". בציוץ נוסף כתב: "דרוש עו״ד לתביעה ייצוגית על תמרונים והימורים מסוכנים שעלו בחרפה וביוקר למשלם המסים".



ח"כ אחמד טיבי כתב כי מדובר ב"ניצחון פלסטיני 1:0 בדקה ה-90 משער עצמי של מירי רגב. החלטה טובה. הרגשנו זאת באוויר בימים האחרונים. הקמפיין הפלסטיני נחל הצלחה בעקבות התערבותה הפוליטית של רגב והעברת המשחק לירושלים. אחד השערים היפים של מירי רגב. בין החיבורים. תודה למסי שהוא וחבריו הכריעו נכון בעד הספורט ונגד הפוליטיזציה".

הכותרת ב"כיכר השבת". צילום מסך "כיכר השבת"
הכותרת ב"כיכר השבת". צילום מסך "כיכר השבת"


ח"כ פנינה תמנו (יש עתיד) מסרה כי "לצערנו ממשיכים להרוס את מצב רוח האומה בגלל גחמות פוליטיות הזויות, המשחק של ארגנטינה עם נבחרת ישראל היה רגע שיא בעבור הרבה ילדים ומבוגרים! ככה לא רואים את האינטרס הציבורי אלא פוגעים ברגל דורסנית פעם אחר פעם בציבור. זה התחיל בטקס המשואות, עובר דרך הוויכוחים הבלתי פוסקים על האירוויזיון ועכשיו המשחק המבוטל עם נבחרת ארגנטינה. זה לא ספורט זאת לא תרבות זאת פוליטיקה מכוערת במיטבה".