ההסתבכות של ח"כ איתן ברושי מהמחנה הציוני בהטרדה מינית לכאורה, וזאת שבועיים לאחר שנגע בישבנה של ח"כ איילת נחמיאס ורבין, גרמה למתיחות רצינית במפלגת השמאל, בין יו"ר המפלגה אבי גבאי לבין ברושי. גבאי השעה וגינה את ברושי, שמצדו זעם על הדברים וטען שגבאי מפקיר אותו. גם בימין לא נשארו אדישים לפרשה, ושר הביטחון אביגדור ליברמן עקץ היום (שלישי) את המפלגה, לאחר שרק ביום שישי פרש מהכנסת ח"כ זוהיר בהלול, בעקבות מחאתו על חוק הלאום. 



יו"ר ישראל ביתנו צייץ בטוויטר: "אני מכיר אזורים בסוריה שבורחים מהם פחות ממפלגת העבודה. מה קורה שם בשמאל הישראלי?". גבאי לא נשאר אדיש לציוץ, והוסיף אחד משלו, תוך שהוא עוקץ את ליברמן על פרשת השחיתות בה נאשם בעבר וממנה זוכה, כשהוא רומז לעובדה שמספר עדים במשפט נעלמו. "אולי. אבל נסכים שאיגור הנהג ושאר העדים ברחו מהארץ מהר יותר", כתב גבאי. 



גבאי דחה אמש את האולטימטום שהציב בפניו ח"כ איתן ברושי ובו דרש ממנו להתנצל על שכינה אותו "עבריין מין'' או שיתבע אותו על הוצאת דיבה בסך 300 אלף שקל. לדברי גבאי: "מרחב ציבורי בטוח ומוגן לנשים היא מטרה שנמשיך להילחם עליה. ניסיונות הפחדה לא ישפיעו בעניין".

עורך דינו של ברושי, אילן בומבך, אמר אתמול בתגובה: "צר לנו שיו"ר מפלגת העבודה מר אבי גבאי בחר שלא לרדת מהעץ הגבוה עליו טיפס, ולא התנצל בפני ח"כ איתן ברושי על שכינה אותו "עבריין מין". כמובטח וכאמור במכתב שנשלח מוקדם יותר למר גבאי, ביממה הקרובה תוגש  תביעת דיבה בגין הוצאת לשון הרע כנגד אבי גבאי".

ברושי פנה באמצעות עורך דינו לגבאי, בדרישה לחזור בו מהשעייתו של ברושי ומהתבטאויותיו בנושא. "הנך נדרש לפרסם מיידית הודעה, גם באמצעות יישומון "טוויטר", שבה תחזור בך מהודעת ההשעיה לאלתר ותתנצל בפני מרשי על פעולה חפוזה ונמהרת, שנעשתה בחוסר סמכות", כתב ברושי.