ברקע הסערה הציבורית לאחר מותו של ארי נשר בן ה-17, שנדרס למוות בתאונת פגע וברח כשרכב על אופניים חשמליים בערב חג הסוכות, גם ראש הממשלה כעת מתייחס לתאונות הקטלניות בהן היו מעורבים רוכבי האופניים החשמליים, שגבו השנה עד כה 16 קורבנות. מלשכת נתניהו נמסר הערב (שני) כי ראש הממשלה הנחה את ממלא מקום מנכ"ל משרדו יואב הורוביץ לבדוק יחד עם משרד התחבורה, המשרד לביטחון פנים ומשרד המשפטים איזה תיקונים ופעולות יש לעשות כדי להגביר את הבטיחות של רוכבי האופניים החשמליים. 



במערכת הפוליטית הגיבו לסערה בנושא עוד לפני כניסת החג. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין צייץ בחשבונו בטוויטר כי "התמונות והקולות מהלווייתו של ארי נשר ז״ל קורעים את הלב. אקדם במהירות בכנסת כל הצעת חוק שתונח בפניי, אשר תגביר את האכיפה על רוכבי האופניים החשמליים ותחמיר את הענישה לנהגים שיכורים. אנחנו מחוייבים למנוע את האסון הבא". 
בהמשך לדבריו של יו"ר הכנסת, על קידום חקיקה שתחמיר ענישה על נהגים שיכורים, מסרה חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין מ"המחנה הציוני", כי "בראשית הכנסת ה-20 יזמתי והנחתי הצעת חוק שמחמירה את הענישה בגרימת מוות ברשלנות תחת השפעת אלכוהול מ-3 שנים ל-5 שנים,  מאחר שבמקרים הטרגיים האלה, חשוב לוודא שהעבריינים מבינים מהו המחיר המונח על הכף".

שר התחבורה ישראל כ"ץ כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "מילה לאנשים החשובים ביותר בתהליך הזה, ההורים. אל תשלחו את היקרים לכם מכל, ילדיכם, עם האופניים החשמליים, אם לא מלאו להם 16. אל תסייעו ואל תאפשרו להם לבטל את מגבלת המהירות עד 25 קמ"ש, מה שהופך את האופניים לכלי רכב קטלני. תעמדו על כך על כך שילדיכם שמעל לגיל 16 יחבשו קסדה ותוודאו גם אתם שהם לא לוקחים שום סיכון בדרך. הילדים הם המתנה הכי גדולה שקיבלנו בחיים. תעזרו לנו לשמור עליהם. כולי תקווה שהמודעות הציבורית בשל האסון הכבד תביא לשעת רצון וביחד נמנע את הקורבן הבא".


משפחתו של ארי נשר ז"ל בהלווייתו. צילום: אבשלום ששוני
 
צילום: אבשלום ששוני

 
שר החינוך נפתלי בנט כתב בחשבונו בפייסבוק כי "הנער היפה והמיוחד הזה בן ה-17, ארי נשר, נהרג בתאונת דרכים ומובא כעת לקבורה. חיים שלמים נחרבו ברגע אחד. אביו האוהב אמר על הקבר שהיה עושה הכל להחליף אותו, למות, ורק שבנו ארי יישאר בחיים. אני ממש מבקש מכם, מבוגרים ובני נוער:
היו זהירים, דמיינו מה עלול לקרות לכם ולמשפחתכם. שמרו על חייכם וחיי חבריכם בכבישים".