יו"ר מפלגת המחנה הציוני, אבי גבאי, התייחס בראיון לכאן ב' לעימות בין שר הביטחון אביגדור ליברמן לשר החינוך נפתלי בנט. "אני מודאג מהמצב הביטחוני", אמר, "אני רואה מה קורה בעזה ערב ערב, לילה לילה, יש מלחמה על הגדר ומה שקורה בסוריה ואני מסתכל על הקבינט ורואה שנתניהו איבד שליטה. אני מאוד לא סומך על הקבינט הביטחוני של מדינת ישראל. הם עסוקים בבחירות ובאיך מחלקים את קולות הימין בין בנט, ליברמן ונתניהו. אף אחד לא יכול להגיד שמי שמתנהג ככה בחוץ מתנהג אחרת בתוך ישיבות הקבינט. מי שהולך לפוליטיקה לא יכול לערבב שיקולים פוליטים בשיקולי מדינה וזה מה שאנחנו רואים עכשיו".



על מצבה של מפלגת העבודה תחת הנהגתו בסקרים האחרונים אמר גבאי כי "במדינת ישראל הבחירות מתרחשות בחודשיים האחרונים. אני יכול לומר שגם היום אני מאוד אופטימי בקשר ליכולת שלנו לנצח בבחירות. אנחנו עובדים בהרבה מאוד תחומים". גבאי התייחס גם לביקורת המוטחת בו מתוך המפלגה ואמר כי "כל הגיבורים שמדברים מאחורי הקלעים שיצאו החוצה ויגידו את הדברים בפנים. מי שמתרעם על העובדה שאני מתכוון לפרסם רשימת מומלצים שלי אז זאת חובתי כלפי חברי מפלגת העבודה. מי שרוצה לדבר שימשיך לדבר, אני עושה. יש את אלה שמקטרים. אנחנו עובדים קשה מאוד בשביל להצליח".



לגבי מועד הבחירות הבאות אמר גבאי כי "אני מציע שמי שרוצה לדעת מתי הבחירות, שיבדוק סביב חקירות ראש הממשלה. אנחנו מוכנים למצב שתוך שלושה חודשים יש בחירות".