ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) שוחח היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM על הסיכויים שתקום לבסוף ממשלת אחדות בראשות יו"ר ימינה נפתלי בנט וטען כי "אני חושב שאף אחד, לא מאנשי ימינה ולא מתקווה חדשה דמיין שהוא הולך להיכנס לאירוע שעוקר יסודות של מגילת העצמאות, בשביל זה הקמנו את המדינה. כשאני רואה את המשא ומתן שרע"מ מנהלת מול אותו גוש, זה בהחלט גוש שינוי מהותי שאף אחד לא התכוון אליו ולא נראה לי שגדולי האומה שמחים על הדברים האלו".

בתשובה לטענות לפיהן מי שאומר לעבאס להעלות את הדרישות הוא נתניהו, השיב כי "ראיתי שסגל פרסם את זה ואח"כ בירר וזה לא הגיוני כי אם אנחנו חלק מהממשלה הפוטנציאלית הימנית אז זה לא בא בחשבון וזה לא בא בחשבון בדיוק בגלל, אפילו ברמה הפוליטית, איך הוא מכדרר את כולם. רע"מ מכדררת את כולם עם מועצת השורא שמכתיבה את אופייה המתחדש של מדינת ישראל. אני אמרתי לאחד העוזרים שלי אתמול בעצב שמרגיש לי שבנינו מדינה ואנחנו מגישים אותה למועצת השורא על מגש".

סופר ציין כי לדעתו "אסור לנו לזלזל בעצם התהליך שקורה עכשיו, זה לא עניין של שחיטת פרות קדושות. יש פה אמירות הרבה יותר מסוכנות שנראה לי שבן גוריון מתגלגל עכשיו. הדברים הכי עצובים שאנחנו יכולים לדמיין".

לבסוף אמר כי "אסור לנו לזלזל ברוח, הרוח זה הדבר שהביא אותנו לכאן וישאיר אותנו כאן. מגילת העצמאות זה עסק חשוב מדי וקווי היסוד חשוב מדי, זה הפך לסטייל לזלזל ברוח. הכול מתחיל בזה ונגמר בזה".