ארגון עד כאן הגיש אתמול תלונה במשטרת ירושלים נגד עו"ד ליניר אבו הזאז, יועצת יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ רם בן ברק, "בחשד לדליפת מידע רגיש לידיים עוינות".

בשבוע שעבר נחשף באתר "הקול היהודי" כי היועצת השתתפה בשבועות האחרונים בקורס הדרכה בהר הבית, שהועבר על ידי מדריכים שנעצרו בעבר הרחוק והקרוב בחשד לפעילות טרור. בסיום הקורס היא נפגשה והצטלמה עם השייח' עכרמה צברי, לשעבר המופתי של ירושלים, שלדברי ארגון עד כאן "ידוע בדעותיו הקיצוניות, בשנאת היהודים שלו ובתמיכתו בפיגועי התאבדות.

"ממידע שהגיע לידי ארגון עד כאן והועבר גם לבדיקתו של קצין הכנסת ניצב יוסף גריף עולה כי בין חבריה בפייסבוק ניתן למצוא חברים שתמונת הפרופיל שלהם היא של מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה", נטען בתלונה נגד אבו הזאז. "עובדות אלו מעלות חשש כבד לזליגה של מידע ביטחוני לידיים עוינות".

בתלונה לכנסת ולמשטרה ביקשו בארגון למנוע את כניסתה לכנסת ולהשעותה מעיסוק בענייני ועדת חוץ וביטחון עד שהשב"כ יבצע בדיקה ביטחונית מקיפה של קשריה ועמדותיה. בעקבות הפרסומים הודיע ח"כ בן ברק כי הקפיא את פעילות היועצת בצוות לשכתו עד לחזרתו מחו"ל, הצפויה היום, ובירור מעמיק של הטענות.