חברת הכנסת, מאי גולן, שוחחה עם בן כספית וינון מגל ב-103FM ותקפה את הממשלה על רקע המירוץ לאישור הממשלה: "הממשלה לא תחזיק זמן רב כי רואים את הסדקים. מה שמאחד ביניהם זה אך ורק שנאה, לא שנאה רגילה אלא תהומית של כת ביבופונית חולנית שהשנאה שלהם כל כך עמוקה".

"היא עתידה להתפורר כי הם כל כך שונים אחד מהשני, הם בזים אחד לשני, החיוכים הצבועים שלהם בגיבושון המדומיין הזה אתה רואה אותם בממשלה הם לא יכולים לשבת אחד ליד השני. זה עתיד להתפזר ולהיגמר. השאלה הגדולה היא כמה נזק עוד יהיה לעם היהודי, לארץ ישראל? מי שמתעסק עם היהדות ועם החרדים עם הדת סופו רע ומר", הוסיפה.

לדבריה, "אני חושבת שהם כת ביבופובית חולנית שמונעת משנאה, הם צריכים טיפול. כשיש קבוצה שמנהלת מדינה על אידיאולוגיה של שנאה וזה מה שמחזיק אותם זו סכנה אמיתית לעתיד המדינה, הילדים והנכדים שלנו".

בהמשך התייחסה ח"כ גולן לסערה שעורר, יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, שאמר אתמול כי ראש הממשלה נפתלי בנט "בגד במדינת ישראל". "הוא בגד במדינה, בגד במה שהוא הבטיל לבוחרים שלו. כשאני קורא לבנט רמאי נוכל שקרן ובאים כל מצקצקי הטוויטר וקוראים לי פרחה ושכונה וברברית", אמרה חברת הכנסת מהליכוד והוסיפה כי "הוא גנב את הקולות, הוא רמאי הוא רימה את הבוחרים שלו, הוא נוכל כי הוא הנוכל הגדול בפוליטיקה הישראלית והוא שקרן שקרן שקרן. אל לנו להיות אופוזיציה רופסנית ומתביישת".

כמו כן, תקפה גולן גם את יו"ר הכנסת, מיקי לוי, ואמרה כי "מיקי לוי מוציא אותנו כמו אחרוני הגנבים והעלובים, אפילו כלבים הוא לא היה מוציא ככה. מי זה מיקי לוי? אחרון התגרנים והצעקנים שלא הייתי שומעת את המחשבות של עצמי מרוב שהוא צעק שאין קללה שהוא לא קילל את רה"מ לשעבר נתניהו".

"הם ילמדו אותי ממלכתיות? מוסריות? מי שמם? הם צבועים, שקרנים חבורה שרימתה את מדינת ישראל הם גזענים, בזים לדת היהודית, רק שונאים. הם האמא של השיסוי", סיכמה. 

חברי הכנסת מהליכוד עוזבים את המליאה לאחר עימות עם יו"ר הכנסת מיקי לוי, קרדיט: ערוץ כנסת

בהמשך התייחסה גם להפגנת הימין שנערכה אמש בכיכר הבימה בתל אביב וטענה כי "הייתה אהבת חינם מטורפת של המחנה הלאומי, הייתה אחדות אמיתית. הייתה מה שנקרא אהבה שמחזקת וכזו שבאה להתחזק. אנשים שהתפקחו, שמבינים מה קורה פה שרוצים שלא יגנבו להם את המדינה ויעשו הכל כדי להפיל את ממשלת הזדון הזו. היו אלפי אנשים, מה שלא היה שם זה בובות מין, מיצגי ראווה של בובות מתנפחות, איברי מין כאלה ואחרים".

"הימין בהחלט מתעורר, אני אישית הלכת לכל מחאה והפגנה מעולם לא חוויתי מחאה כזאת, לא הייתי בהפגנה שהגיעו אנשים מכלל רחבי מדינת ישראל – דרום וצפון, לא רק חבר'ה מהמרכז. נשים תופסות אותי ובוכות ממש בדמעות, אנשים שהצביעו לבנט שבאים מבוישים וכואבים ואומרים 'עשינו טעות' למרות שאני לא כועסת עליהם", הוסיפה.

ח''כ גולן בהפגנת הימין (צילום: אבשלום ששוני)
ח''כ גולן בהפגנת הימין (צילום: אבשלום ששוני)

לדבריה, "הימין מבין שהוא צריך לצאת לרחובות להביע את דעתו כי אין לו איך לשנות מה שקורה עכשיו, הוא מרגיש מאוד מתוסכל. העובדה היא שכל כך הרבה חברים מסיעת הליכוד ומהציונות הדתית ומש"ס זה לא דבר של מה בכך, זה מוכיח את העובדה שהקשר בין הבוחר הימני למחנה הלאומי חזק מאוד ויתחזק עוד יותר".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm