בליכוד יחליטו רק ביום שני האם להעניק קיזוז לח"כ שירלי פינטו (ימינה) שילדה שלשום בת. ח"כ פינטו נמצאת בחופשת לידה והקואליציה נותרה עם 60 אצבעות בלבד. גורמים בקואליציה אמרו כי באופוזיציה מסרבים לקזז את ח"כ פינטו ואם יהיה צורך ישקלו להזעיק את ח"כ פינטו מביתה.

ח"כ נעמה לזימי (עבודה) צייצה היום בטוויטר: "אישה בוראת חיים, גופה נקרע בברכת הלידה, החלמת הגוף לאחר יצירת פלא הבריאה היא דבר שברור על פי כל- רפואה, אמונה וערכים גם יחד. מי שלא מוכנים להתקזז עם אישה שהרגע ילדה, שלא ידברו על מוסר, יהדות ומשפחה. במעשה הזה, הם לא רואים קודם כל את נשותיהן, אחיותיהן והבנות שלהן".

גורם באופוזיציה אמר הערב כי היו לא מעט תקדימים שבה היו סירובים הדדים לקיזוז. כך למשל ב-21 לנובמבר 2018 ח"כ שרן השכל, בהיותה חברה בסיעת הליכוד, הייתה מאושפזת, אך האופוזיציה סירבה לקזז אותה והיא הגיעה מחוברת לאינפוזיה כדי להצביע נגד הצעת חוק לפיזור הכנסת.

בינואר 2018 ח"כ יהודה גליק ישב שבעה על אשתו. האופוזיציה סירבה לתת לו קיזוז. ראש האופוזיציה אז, יאיר לפיד, הציע לקואליציה לדחות את ההצבעה על חוק המרכולים, כי "זה מה שעושים חברים". באותו חודש נתניהו היה אמור לבקר בקפריסין. האופוזיציה סירבה לקזז אותו, ולכן הביקור שלו נדחה.

ביולי 2018, ציפי חוטובלי הייתה שבועיים אחרי לידה, היא התייצבה במליאה כדי להצביע על חוק הגיוס כי סרבו לקזז אותה.