היחידה לשיפור השירות הממשלתי ברשות התקשוב הממשלתי פרסמה ביום חמישי את מדד איכות השירות הממשלתי לציבור, לשנת 2020. בראש הטבלה נמצאת הרשות לזכויות ניצולי שואה שבמשרד לשוויון חברתי, עם ציון של 82 נקודות. מדובר בעלייה של 10 נקודות בהשוואה לשנה שקדמה לה.  
 
למרות משבר הקורונה והקשיים שהביא עימו בשנת 2020, הצליחה הרשות לשמור על אמון מקבלי השירות ולהגיע לראש מדד רמת אמון הציבור ביחידות ממשלתיות, עם ציון של 88 נקודות (עליה של 10 נקודות בהשוואה לשנה שקדמה לה), וכן בראש מדד שביעות הרצון מהשירות הטלפוני, עם 82 נקודות (עלייה של 6 נקודות בהשוואה לשנה שקדמה לה). דוח היחידה לשיפור השירות הממשלתי סוקר 23 משרדים ורשויות ממשלתיות הנותנות שירות לציבור.

השרה לשוויון חברתי, מירב כהן מסרה: "אנחנו פועלים יום יום על מנת לשפר את השירותים שמוענקים לשורדי ושורדות שואה שכן זוהי חובתנו המוסרית ועלינו לפעול במהירות האפשרית. מאוד שמחתי לראות שהעבודה הקשה של אנשי המקצוע המסורים ברשות לניצולי שואה באה לידי ביטוי בנתונים. זו גאווה גדולה ותוצאה של עבודה מסורה מכל הלב".

ראש הרשות לזכויות ניצולי שואה אברמי טורם, הוסיף: "אני מודה לעובדי הרשות שבאים כל יום עם תחושת שליחות, משקיעים את מרצם, מחשבתם ולא פחות חשוב את ליבם, להענקת שירות מיטבי ויעיל לאוכלוסיית השורדים, כמו גם לעובדי ומנהלי מוקד השרות הטלפוני המופעל על ידי חברת 'בינת'. מיקום חשוב זה בדוח רק ימשיך וידרבן אותנו לפעול גם בשנים הקרובות למתן שרות מיטבי בתהליכי מתן השירות, בהנגשת ופישוט תהליכים, במיצוי זכויות ובטיוב כל ערוצי השירות דרכם פועלת הרשות".