סגן שרת הכלכלה, ח"כ יאיר גולן (מרצ) התראיין הבוקר (שני) בתוכניתם של ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM והתייחס לפיגוע הקטלני בחדרה והשיב האם מבצע למיגור הטרור עלול לערער את הציבות בקואליציה. 

"יש לנו עכשיו מאבק מערכתי ענק שבו הכוחות המתונים, הכוחות שרוצים להביא לשיתוף פעולה אזורי, לפיוס, לשלום, ינצחו את הכוחות שרוצים לגרור אותנו למסכת של טרור, דם ועימות מתמשך", אמר חבר הכנסת גולן בפתח הריאיון, "לכן, אנחנו צריכים לחזק בתוכנו את הכוחות המתונים, להילחם עד חורמה במחבלים ובכוחות השליליים ולוודא שעתידה של מדינת ישראל מותווה על ידי המתונים".

לאחר מכן נשאל סגן שרת הכלכלה גולן האם במידה ונצא למבצע או פעילות נגד הטרור האם זה עלול לערער את יציבותה, ואמר: "מימי שומר החומות, דרך הפיגוע הנורא בבאר שבע וכלה בפיגוע בחדרה, אנחנו צריכים להבין דבר אחד - בטרור צריך להילחם בכל הכוח, ומצד שני לחזק את המתונים. בקואליציה הזאת אין שום סדק בעניין הביטחוני, יש פה אחדות שורות מלאה. כולנו מאוחדים בנחישות להילחם עד חורמה בטרור". 

"אני חושב שאסור לדבר בשפה של מחדלים, צריך להפיק לקחים ולטפל בצורה יסודית", אמר גולן שהשיב האם יש בעיניו מחדל של השב"כ בפיגוע בחדרה, "זה תלוי בראש ובראשונה במודיעין איכותי. צריך להבין, יש פה משימות רבות ואין ספק שבהתארגנויות הקיצוניות האלה בתוך שטחי מדינת ישראל, צריך לטפל היטב".

לבסוף התייחס סגן שרת הכלכלה לביקורת שהשמיע ח"כ שלמה קרעי שאמר כי "התעסקות באלימות המתנחלים רק מלבה את הטרור הערבי", וענה: "שטויות במיץ. אבל הוא בדרך כלל מדבר שטויות, אז זה לא מפתיע אותי. בטרור ובקיצוניים משני הצדדים צריך להילחם. אם אנחנו רוצים שדרכה של מדינת ישראל תותווה על ידי המתונים, השפויים ושוחרי הטוב".

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM