חברי הכנסת ישראל כ״ץ ואופיר כץ פנו בשם סיעת הליכוד ליו״ר הכנסת ח״כ מיקי לוי בדרישה לכנס בדחיפות את מליאת הכנסת עוד בפגרה לצורך דיון בהצעה לסדר בנושא “שאלת סיום כהונתה של הממשלה הנוכחית”.  בפנייתם ליו”ר הכנסת אמרו הח”כים מהליכוד כי “לאחר ניסיונותיה הרבים, לא ניתן אלא לקבוע כי הממשלה הנוכחית נכשלה בניהול המדינה ובשמירה על ביטחונה. בנוסף, הממשלה איבדה את הרוב בכנסת ונאחזת בכיסאותיה באופן לא דמוקרטי וחסר תקדים - דבר המחייב דיון דחוף בנושא”.

הם צירפו למכתב חתימות של 25 חברי כנסת וציינו כי סעיף 21 (א) בתקנון הכנסת קובע כי 25 חברי כנסת רשאים לדרוש את כינוסה של הכנסת לדיון בתקופת פגרה, ודרשו מיו”ר הכנסת לפעול על פי תקנון הכנסת ובהקדם האפשרי לכנס את המליאה לדיון בנושא הנ״ל.
בתוך כך, ועדת הכנסת שלחה זימון לחברי הוועדה לקראת הדיון שיתקיים ביום שני, בעניין דרישת ראש הממשלה ויו”ר ימינה נפתלי בנט להכריז על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כעל פורש מסיעת ימינה. את הדיון ינהל ח”כ איתן גינזבורג (כחול לבן).

בישיבה זו יחולו סדרי דיון מיוחדים לפי סעיף 116 לתקנון. מזכירות הוועדה תנהל רישום מדויק של כניסות ויציאות חברי כנסת מחדר הוועדה, וחבר כנסת שיהיה נוכח למשך פחות ממחצית הישיבה לא יוכל להשתתף בהצבעה. לקראת הדיון בוועדת הכנסת, סיכמו ראשי סיעות הקואליציה להיפגש כמה שעות קודם לכן לצורך תיאום עמדות, וכן כדי לוודא כי קיים רוב בקרב חברי הוועדה בעד הפרשת שיקלי משורות סיעת ימינה.

שיקלי עצמו שיגר אתמול מסמך לוועדת הכנסת, שבו ציין 98 התחייבויות של חברי מפלגת ימינה, ובראשם של ראש הממשלה בנט ושרת הפנים איילת שקד, שלטענתו הופרו בהקמת הממשלה ובכהונתה. את המסמך גיבש שיקלי במענה למסמך אחר שנשלח לוועדת הכנסת, שבו נטען כי הצביע נגד עמדת המפלגה והממשלה. שיקלי צפוי להגיע לדיון בעניינו בליווי עורך דינו גיא בוסי.