שר המודיעין, אלעזר שטרן, התראיין הערב (רביעי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM ודן באירועים הבולטים שאירעו לאחרונה, לרבות הרג העיתונאית במהלך חילופי האש בג'נין וגל הטרור ככלל, כמו גם הסוגיות הפוליטיות הבוערות, הקשורות בשותפות עם רע"מ

על המשך תפקודה של רע"מ בקואליציה, אמר: "אני חושב שרע"מ היא בשורה חשובה לחברה הישראלית". עם זאת, הסכים כי כלל המפלגות "משלמות מחיר" אל מול בוחריהן. "גורל האופוזיציה הוא זה שתלוי במועצת השורא, אפשר להסתכל על זה ככה", אמר השר. 

באשר להרג העיתונאית, שירין אבו עקל'ה, במהלך חילופי האש בג'נין, טען השר כי מדובר ב"אירוע חמור" שיש לחקור אותו במיידית. עם זאת, עמד על כך ש"חיילי צה"ל לא יודעים לירות על אזרחים שלא מסכנים אותם" והדגיש כי "גם אם כולם שם ירו באותם הנשקים, יש שיטות לדעת מאיזה נשק יצא הקליע".

לדבריו, יש להגיע לחקר האמת ולהציג אותה, אך הוסיף כי "מי ששולחים את הטרוריסטים לשם - עושה מזה שימוש הסברתי כחלק מהמלחמה". על אירועי הטרור הוסיף: "נכון שהמפגעים האחרונים, רובם לא היו מוכוונים ישירות על ידי ארגונים, אך זה לא שהארגונים לא רוצים להכווין. זה שגופי הטרור לא מצליחים, זה בגלל שצה"ל נכנס למקומות גם כמו ג'נין והשב"כ עושה פעולות שמצמצמות את אירועי הטרור בעשרות. הם רוצים, אבל לא מצליחים".