על רקע תחילת קרבות הפריימריז בליכוד, אורן מגנזי, חבר מרכז הליכוד אשר יתמודד בו, התארח בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחס לאפשרות של שינוי שיטת הבחירות: "צריך להגיד משהו שאנשים שוכחים, כשאתה חבר כנסת מכהן יש לזה יתרון אדיר להתמודדות. זה נשמע משהו שהוא ברור מאליו. המפלגה שלי לא מושלמת אבל זה עדיין המקום היחיד שבו אדם יחסית אנונימי יכול ללכת לקהל בוחרים ולהיות חבר כנסת, זה לא קיים בשום מפלגה אחרת". 

עוד הוא הוסיף כי "זו מסורת משנת 1997, אם אתה קיבלת את הזכות לעשות אודישן בקדנציה הראשונה שלך, אתה צריך להתברג ברשימה הארצית. יש בזה המון הגיון, זה תמיד מכניס דם חדש. ברגעים אלו המכתב טרם נשלח אבל יישלח לחבר הכנסת חיים כץ, יש עשרות מועמדים שדורשים ממנו להשאיר את שיטת הבחירות כמו שהיא".

מגנזי הסביר את תוכן המכתב: "יש מכתב שניסחנו כמה וכמה מועמדים. המכתב הזה יצא בשעות הקרובות, אנחנו רוצים שלכולם תהיה הזדמנות לחתום עליו. המכתב דורש מכץ לא לשנות את כללי המשחק ברגע האחרון ולתת לנו להתמודד על בסיס תקנון הבחירות לכנסת".

חבר מרכז הליכוד הביע מחאה כנגד הכוונה להשאיר את רשימת הליכוד פעם נוספת על כנה: "אף אחד מהמועמדים לא אמר שיש לו אינדיקציה לפיה נתניהו דוחף לכיוון כזה או אחר, זה משהו שמגיע מחברי הכנסת. הבקשה שלנו לכץ היא לא להביא הצעה כזו ולהשאיר את תקנון הבחירות שאושר לכנסת ה-21 ונדחה שלוש פעמים. שלוש פעמים ביטלו ואמרו 'נשאיר את אותה רשימה'. אנחנו אנשים שמחכים כבר כמה כנסות להתמודד, זה משהו שיכול לפגוע בליכוד".

הוא התנגד גם לנושא השריונים, אשר נשקל בימים אלו ע"י יו"ר המפלגה נתניהו: "הליכוד צריך למצוא את המנדטים שלו ולא להסתמך על סילמנים, שיקלים ואורבכים, יש לנו קהל שהלך לאיבוד. עוד הוא הוסיף כי "אנשים רוצים להגיע לעמדות השפעה, רוצים לייצג את הציבור שלהם".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM.