שגריר ישראל לשעבר באו"ם, דני דנון, קיים היום (חמישי) פגישה עם שגרירי האיחוד האירופי בישראל. במהלך הפגישה קרא להם דנון לנתק את הקשרים עם איראן: "על האיחוד האירופי לנתק כל מגע דיפלומטי עם איראן. לאחר שהוכח כי איראן מספקת נשק שמיועד לפגיעה באזרחים הגיע הזמן לסיים לאלתר את המגעים להסכם גרעין ולנתק את הקשרים הדיפלומטיים עם המדינה. משטר האייתולות הפך את איראן למדינה טרוריסטית שמסכנת את היציבות העולמית".

"הנשק שמופנה כעת נגד אזרחי אוקראינה מהר מאוד יכול להיות מופנה נגד מדינות נוספות באירופה. המערב כולו צריך להתמקד כעת בתמיכה באזרחי איראן המוחים נגד הטרור שמפעיל המשטר כלפיהם ולהכביד את הסנקציות והלחץ עד הפלת המשטר המסוכן הזה", הוסיף דנון.

דנון בפגישתו עם שגרירי האיחוד האירופי בישראל (צילום: ללא קרדיט)
דנון בפגישתו עם שגרירי האיחוד האירופי בישראל (צילום: ללא קרדיט)

דנון המשיך את דבריו עם מסר למנהיגים: "אתם, מדינות אירופה, שחוויתם כבר פעמיים במאה הקודמת מה המשמעות של כניעה למדינת טרור - מכם מצופה להפיק את הלקח ולא לתת יד למדינת טרור, בוודאי לא לתת לה לגיטימיות. ואם אתם חושבים שפעולות הטרור של איראן נגד ישראל זה לא נורא כי "זה רק ישראל" - אתם תצטערו על זה כי לא ירחק היום שהטרור האיראני יפגע גם בכם. באירופה. כך היה עם הטרור המוסלמי. הזהרנו את העולם אבל לא הקשיבו לנו, ועכשו אתם בעצמכם סובלים ממנו".