חבר הכנסת צביקה פוגל (עוצמה יהודית) שוחח הבוקר (שני) עם ענת דוידוב וניסים משעל בתוכניתם ב-103FM, והתחייחס לדרישתו של יו"ר מפלגתו איתמר בן גביר, לזכות וטו בוועדת השרים לחקיקה: "התחייבנו לציבור שלנו שבחר בנו שנעשה פעולות מסוימות, אם לא נצליח לחוקק את אותם חוקים, לא נצליח לבצע את זה, אז מה עשינו? עשינו קמפיין?".

לאחר החתימה על הסכם התפקידים: בן גביר הציב אולטימטום לנתניהו

עוד הוא הוסיף כי "זה הרצון לקיים את ההבטחות, משהו שאנחנו לא מורגלים בו, אם הממשלה האחרונה הוכיחה שאפשר לעשות דברים אחרים, אנחנו נעשה משהו אחר. אין תקדים לזה שעוצמה יהודית זכתה בשישה מנדטים, אנחנו מבקשים את מה שצריך כדי שנוכל לקיים את ההבטחות שלנו לבוחר, המחויבות שלנו לבוחר גבוהה יותר".

הוא השיב לטענות לפיהן עוצמה יהודית "סוחטת" את הליכוד: "אנחנו לא סוחטים, אנחנו באנו מראש עם רשימה מאוד מסודרת, עשינו על זה עבודה מדהימה בהכנה, לא סטינו בסנטימטר מהעניין הזה, כל הדברים דרך אגב סוכמו. למיטב הבנתי סוכם שהוא יהיה בוועדה, שרים לחקיקה עם זכות וטו, בהחלט". 

"אני לא מאמין שאיתמר רוצה דבר ראשון עכשיו להעיף את היועצת המשפטית. יש לה ערימה של פעולות לאחרונה שלא מצאו חן בעינינו אבל זה עדיין לא אומר שנחליף אותה מחר בבוקר", ציין אך עם זאת הדגיש כי "מי שלא יכול לקיים את מדיניות הממשלה החדשה, או שיתפטר או שנפטר אותו".

"נכון לרגע זה אני לא מאמין שאיתמר רוצה דבר ראשון עכשיו להעיף את היועצת המשפטית. יש לה ערימה של פעולות לאחרונה שלא מצאו חן בעינינו אבל זה עדיין לא אומר שנחליף אותה מחר בבוקר", הוסיף. 

הוא הדגיש כי אין בכוונת בן גביר לפטר את המפכ"ל קובי שבתאי: "המפכ"ל הוא בעל ניסיון, הוא כבר שנתיים בתפקיד למה להחליף אותו? אם הוא מסוגל לממש את המדיניות שאיתמר רוצה לקיים, הוא יעשה אותה הכי טוב בעולם, הוא כבר שם, אין סיבה שלא. אף אחד לא מחפש קודם להחליף, אנחנו מחפשים קודם לקיים".